לא חסרות חברות שמוכנות לשפר בשבילך כל מכונית, כמה שתרצה. חלק מסדנאות-הטיונינג מציגות גרסאות משוגעות לגמרי – אבל לפעמים, באמת לא צריך את כל הרעש-והצלצולים. מה אם אתה רוצה להרגיש מיוחד בלי לוותר על נוחות ופרקטיות יומיומית, בלי להזדקק לאטמי-אזניים ותור אצל הכירופרקט, בלי לשלם הון על גלי-זיזים וצ'יפים למיניהם? ובכן לפעמים באמת כל מה שצריך זה המגע הנכון. לווקסהול, שלוחת אופל הבריטית, יש כנראה מגע כזה כי המכונית היפה (לטעמנו, כן?) המופיעה כאן היא המחשה של ייחוד ללא הגזמה, של יופי בלי לפגוע באופי. ווקסהול מכנה את האסטרה הזו ^נורבורגרינג^, ומדובר בגרסה מיוחדת על-בסיס האסטרה VXR, הקרבית ביותר בהיצע (אצל אופל היא נקראת OPC). בעצם, לא מדובר בגרסה חדשה. אופל עצמה הוציאה גרסה כזו לפני שנה בדיוק, על בסיס האסטרה OPC וקראה גם לגרסה שלה נורבורגרינג. אז לווקסהול (וגם לנו...) יש הצתה קצת מאוחרת. זו עדיין מכונית ששווה להציץ בה, לא? בצד המכני אין שינוי מהותי, אבל כל רוכש יקבל מערכת פליטה מתוצרת רמוס (שהיא כנראה לא חוקית לכביש) אשר התקנתה תוסיף 15 כ^ס ל-240 הסוסים הסטנדרטיים. הצביעה הלבנה כולה היא מה שמקנה למכונית את המראה המיוחד, יחד עם חישוקי ^18 יפיפיים באותו הצבע אשר מרחיבים במקצת את מפשקי הגלגלים קדימה ואחורה ומפחיתים את המשקל הבלתי-מוקפץ. חלונות כהים, גרפיקה בדוגמת דגל שחמט ונגיעות סיבי פחמן פה ושם משלימים את ההופעה החיצונית. גם בפנים יש מגע של קרבון פה ושם, גרפיקה של המסלול המפורסם ההוא רקומה על המושבים, וכמובן – פלטה עם המספר הסידורי של המכונית, מה שמעלה את החשד כי מדובר בייצור מוגבל; ואכן, על הפלטה מצויין המספר מתוך 835. אז זה כמה שיהיו.