מרצדס בחרו את בימות תערוכת Auto China בבייג'ין לחשוף את הגרסה הסדרתית המוכנה לייצור של המרצדס GLK החדש. אמנם כבר בתחילת השנה, במסגרת תערוכת דטרויט, נחשפה גרסה כמעט מוכנה לייצור של ה-GLK (עדיין עם תוספת "Vision" לשם) אך רק עתה מוצג המוצר המוגמר יחד עם מפרטים טכניים וממדים. אמנם קצת פחות מבדגם התצוגה האחרון, אך עדיין מתאפיין עיצוב ה'פרימיום-SUV-בינוני' של מרצדס בעיקר בקווים ישרים ובזוויות חדות. בשלב זה פורסמו 4 גרסאות מנוע – 2 דיזל ו-2 בנזין. באגף הדיזל ממוקמים 2.1 ו-3.0 ליטר עם 170 ו-224 כוח-סוס בהתאמה (GLK 220 CDI ו-GLK 320 CDI). היצע מנועי הבנזין כולל 3.0 ו-3.5 ליטר (GLK 280 ו-GLK 350) עם 231 ו-272 כוח-סוס בהתאמה. הביצועים המובטחים בכל הגרסאות מרשימים – החל ב-8.8 שניות מ-0-100 קמ"ש ו-205 קמ"ש מרביים בגרסה החלשה ביותר – ה-220 CDI, ועד ל-6.7 שניות תאוצה ו-230 קמ"ש ב-GLK 350. נתונים אלו מכובדים גם בהתחשב במשקל העצמי הלא ממש נמוך של ה-GLK המתחיל ב-1.830 ק"ג. ה-GLK יורשה לגרור עד 2.0 טון ומציע נפח הטענה שנע בין 450 ועד-1,550 ליטר, בהתאם למצב המושבים האחוריים. ממדי ה-GLK עומדים על 4.53 מ' אורך, 1.84 רוחב ו-1.69 גובה. בסיס הגלגלים הוא 2.75 מ'. העיצוב הכללי החד וקצר-הסרחים העודפים לא רק אמור להזכיר את ה-G הגדול והקשוח, אלא גם להות יתרון בשטח: זוויות הגישה והנטישה עומדות על 23 ו-25 מעלות בהתאמה, מרווח הגחון המינימאלי הוא 187 מ"מ ועומק צליחת המים עומד על 30 ס"מ. במרצדס מדגישים את שטח החלונות בגדול ושדה הראיה המצוין לכל כיוון. בכל הגרסאות מוצעת מערכת ההנעה הכפולה 4Matic שאמורה לתפקד טוב במיוחד בעיקר על האספלט, אך יחד עם זאת לספק יכולת עבירות ראויה, בעיקר לנוכח הדגשת האות G בשם הדגם החדש, זכר למסורת ומורשת שטח מפוארות. בכל הגרסאות ניתן יהיה גם לקבל גיר אוטומטי עם 7 הילוכים. בין יתר מערכות העזר והבטיחות האלקטרוניות מונים במרצדס בקרת אחיזה, ESP, מערכת עזר בבלימה, כריות צד, חלון וברכיים, ורשימת התוספות – כרגיל במרצדס – לא אמורה להשאיר מקום לדרישות נוספות. ה-GLK יתחיל להימכר בארה"ב תחילה ורק בסוף שנה זו ישווק באירופה ובשווקים נוספים. המחירים שפורסמו באירופה נעים בין 40-46,000 יורו כהתחלה, בהתאם לגרסה.