בסוף 2006 סיפרנו לכם על פרוייקט שחזור מרתק של זאגאטו: הסדנה האיטלקית, תחת ניהולו של אנדראה זאגאטו, יצרה מחדש רודסטר קלסית ומעוגלת-חמוקיים שעיצב ב-1938 סבו אוגו – מייסד זאגאטו – על בסיס לנצ'יה אפריליה. רק 3-4 מכוניות מהגרסה המקורית יוצרו, ואף אחת מהן לא שרדה; השחזור, שבוצע לכבוד יובל 100 השנה של לנצ'יה, נעשה על סמך שני תצלומים דהויים של המכונית המקורית. המכונית המשוחזרת (האדומה, בתמונות משמאל) הוצגה בתערוכת בולוניה בדצמבר 2006 לצהלת ציבור הלנצ'יסטים ואהבי הקלסיקה. עכשיו החליטה זאגאטו להכניס את האפריליה-ספורט המשוחזרת לייצור, בערך. 9 מכוניות כאלו ולא יותר יוצעו לציבור, במחיר משוער של 150,000 אירו וצפונה. אילו היתה קיימת מכונית מקורית שכזו, היא היתה שווה הרבה, הרבה יותר כך שמדובר בסוג של מציאה. על פי הדיווחים, המכוניות יצויידו במנוע V4 בעל תפוקה של 48 כ^ס – בדיוק כמו האורגינל, מה שמאד לא סביר (מנין יבואו מנועים שכאלו?). חלק מהדיווחים מדברים על שימוש במנוע אופנוע מתוצרת אפריליה, אבל ה-V4 היחיד שיש לאפריליה שייך לאופנוע סופר-ספורטיבי שהוצג זה עתה, עדיין אינו בייצור סדרתי, והוא מפיק משהו כמו 200 כ^ס בגרסה חוקית לכביש. סביר יותר להניח שנוצר כאן בלבול בין שם הדגם של לנצ'יה, אפריליה, לבין יצרן האופנועים אפריליה, אך עדיין נותרה השאלה האם זאגאטו אכן מתכננת להשתמש במנועים מקוריים – ומהיכן תשיג אותם: אולי גם כאן מדובר בייצור רפליקה עכשווית...?