אז אולי נסחפנו ואני ממש מתנצל אם פגענו במי מראשי ארגון הצדקה היפני היקר הזה, אבל כיצד ניתן להבין את הגדרת אנשי הסדנה היפנית WALD המתארים את היצירה השחורה הזו כמיועדת ל^אנשים שחשובה להם מאוד התדמית והמעמד^, קרי: הפוזה? והרי קשה מאוד להגדיר את ה-S קלאס השחורה-מט הזו כאנונימית או חסרת ייחוד, לא? WALD היא סדנת שיפורים יפנית אקסקלוסיבית העוסקת בהגשמת חלומות ומאוויים עבור עשירי יפן, באמצעות שיפור, שדרוג, ניפוח והתאמה אישית של מכוניות שונות ומגוונות, עם התמחות במכוניות על כמו למבורגיני, פרארי ורולס-רויס אך גם בדגמי היוקרה של מרצדס וב.מ.וו. הטיפול מתחיל בסתם ג'אנטים מיוחדים, עובר בסדרת ניתוחים פלסטיים מקיפה ומסתיים בבנייה מחדש, שינוי מרכב ושיפורי מנוע מכאן ועד נגאסאקי. ה-S המצולמת כאן היא המילה האחרונה של הסדנה בתחום שדרוג וטיפוח האגו של לקוחותיה ונקראת Black Bison Edition Sports Line. במקרה שלפנינו המנוע לא טופל, ולמעשה זו לא הפואנטה בגרסה זו. הצביעה הכל-שחורה בגוון מט, הנמכת המרכב מעל למתלים והטיפול בחישוקים ובצמיגים עושה את העבודה, ללא ספק. עדיין אסור לשכוח שגם אם כבסיס משמשת סתם S 63 AMG עלובה ובלתי משופרת, עדיין יוכל כרות האצבע הספון מאחור לראות את המחוג חולף על-פני המספר 100 בסקלה תוך 4.6 שניות בלבד, הודות ל-525 הסוסים הכלואים מתחת למכסה המנוע. גם בלי שיפור מנוע יתקשו חבריו להדביקו, כאשר נוצר הצורך לצאת במהירות לא מתוכננת מפגישה לא מוצלחת. כמה עולה? את זה לא סיפרו לנו, ואנחנו העדפנו שלא לשאול. כאמור, הגרסה המכונה בשם הקצר Black Bison Edition Sports Line מתייחסת לטיפול קוסמטי מקיף, ולא לרמת אבזור או שיפורי מנוע. את אלו ניתן כמובן לקבל – ומכל טוב, כיד הדמיון הטובה עליכם – בלי קשר ובהתאם לעומק הכיס והדרישות. הפוזה, יש להודות, בהחלט מרשימה...