AMG, חטיבת הביצועים של מרצדס, מבטיחה לצמצם את צריכת הדלק במכוניותיה ב-30% עד 2012. דברים ברוח זו מסר וולקר מורנהינבג, הבוס של AMG, בשולי טקס ההשקה רב-הרושם של ה-SL המחודשת בקליפורניה. עוד הבטיח מורנהיבג כי ^המכוניות החזקות ביותר אותן מייצר קונצרן דיימלר (הכוונה למכוניותיו, אם הרמז לא היה ברור...) תהיינה גם החסכוניות ביותר ובעלות רמת פליטת ה-CO2 הנמוכה ביותר - בקטגוריה שלהן – ובפער ניכר^. ב-AMG מרמזים על האופן בו יצליחו לעמוד בהצהרות כאלו – מבלי כמובן לוותר על הייחוד שבביצועי-העל של מכוניותיהם: טכנולוגיות הגדשה מתקדמות. לטענת AMG לא מדובר בהכרח ב^הגדשת יתר^ של מנועים קטנים, שיטה המוכרת זה מכבר, אלא באיזון האופטימלי בין עוצמת ההגדשה להספק מירבי – ולחסכון בדלק. דהיינו - טיפול אינטנסיבי (גם) במנועים הגדולים והחזקים של מרצדס או פיתוח מנועים מרובי-צילינדרים חדשים, גדולי נפח. מכאן ניתן להבין שלכל הפחות לגבי הצליל הנפלא המאפיין את מרבית מנועי החטיבה, אין צורך לדאוג. בינתיים מדגישים ב-AMG כי כבר בעונה הנוכחית, מקבל נושא הניצולת המירבית ביחס לצריכת הדלק פרק נרחב בהדרכות הנהיגה היוקרתיות של החברה עבור בעלי מכוניותיה.