בראיון למגזין הגרמני 'פוקוס' גילה ראש פרוייקט "המכוניות הקטנות" בקונצרן טאטא ההודי, גיריש וואג, כי "תוך ארבע שנים נספיק לפתח את הנאנו הבאה – הדור הבא של המכונית הזעירה, וזו כבר תעמוד בתקני יורו 5 ובסטנדרט מבחני הריסוק באירופה". מבין השורות ניתן היה להבין שבקונצרן הענק המצליח לא מוטרדים מהאתגר שבשדרוג הנאנו והפיכתה ל"מערבית".
"מטרתנו העיקרית," אומר וואג "היא לטפל בנושא צריכת הדלק, כאשר היעד הוא 33 ק"מ לליטר". הנאנו, "מכונית 2,500 הדולר" (או 1,700 יורו) תוכננה ומיוצרת עבור השוק ההודי המקומי ולפיכך משתמשת במנוע פרימיטיבי בעל ניצולת נמוכה יחסית – 20 ק"מ לליטר - בנוסף מתאפיינת בסטנדרטים שכבר אינם מקובלים בעולם המערבי של רעש, זיהום וכמובן – טכנולוגיה. היעד של טאטא עומד על ייצור מיליון נאנו בשנה כאשר התוכניות ארוכות-הטווח של הקונצרן כוללות גם ייצור באירופה, לא מן הנמנע שבשיתוף פעולה כזה או אחר עם יצרן מקומי. מה הרלוונטיות לגבינו? עוד מוקדם לנבא. אבל, בהחלט ייתכן שכאשר יחל שיווק ה^נאנו האירופאית" כבר יפעל כאן יבואן.