ב.מ.וו X3 – הצייד של Hartge
סדנת השיפורים הגרמנייה טוענת שאם ממש תתעקשו, תוכלו לרדת עם ה-X3 לשטח...
סדנת Hartge הגרמנייה מציעה את ה'האנטר' - גרסת השטח שלה ל-X3 של ב.מ.וו. הסדנה, המוכרת בעיקר בהוספות הסוסים והקמ^שים למכוניות ב.מ.וו לטובת חריכת האספלט, יורדת לראשונה לשטח של ממש. המדובר בחבילת שיפורים ומיגונים המתיימרת להפוך את ה-SUV הספורטיבי לכביש, המצטיין בעיקר באוטובנים המהירים של גרמניה או בכבישי האלפים המפותלים, לחיית שטח; המתלים מרימים את המרכב משמעותית ביחס למקור ומאפשרים מרווח גחון מינימאלי בן 23 ס^מ. הרמת המרכב משפרת גם את זוויות הגישה אשר מתהדרת עתה בנתון של 31 מעלות (במקום 24; לא נמסרה זווית הנטישה) ואת כושר צליחת המים (50 ס^מ). לכל אורך הגחון הותקן מיגון מפלדה. יחס ההעברה הסופי קוצר לטובת ^זחילה טכנית^ והצמיגים הסטנדרטיים הוחלפו בגומי קרבי ומחוספס במידה 255/55-18 שעדיין מספיק טוב למהירויות של עד 210 קמ^ש. שני הדיפרנציאלים מצוידים בנעילות אוטומטיות התורמות את שלהן לטובת כושר העבירות של ה-X3 הקרבי. כמובן שגם הספק המנועים טופל וגרסת הדיזל (3.0 ליטר) צ'ופרה ב-35 סוסים רעננים נוספים (לכדי 253 כוח-סוס כאן) כאשר לנדרשים לעוד כוח מוצעת גרסה בה הספק המנוע הועלה לכדי 335 כוח-סוס (3.0 ליטר דיזל! יותר מ-110 כוח-סוס לליטר נפח). גם עיצוב הפנים נתון לרצון וגחמות הלקוח ומציע החל בריפודי מושבים מיוחדים הניתנים לשטיפה ועד למילה האחרונה במערכות ניווט. כמה? 60,000 יורו וצפונה, באירופה.
לכתבה זו התפרסמו תגובות
תגובה חדשה