חברת Eco-Craft הממוקמת בעיירה קטנה ליד האנובר שבגרמניה מסומנת כאחת מחברות ה^סטארט-אפ^ המבטיחות בתחום הרכב בגרמניה; החברה הזעירה (מעסיקה כיום עדיין 16 עובדים בלבד) עוסקת מזה שנים בטכנולוגיות הנעה חשמליות ומייצרת אף - בין היתר - כלי רכב חשמליים קטנים לשימוש במקומות סגורים או בשטחים תפעוליים. מאז אמצע שנות ה-90' מנסה החברה לפתח כלי רכב חשמלי בגודל מלא, שיענה על הצרכים השונים – בעיקר של הרשויות – בתוככי הערים הצפופות, כאשר ברור כי אט-אט נדחקות מקרבן המכוניות מוזנות הדלק לטובת כלי רכב עם ^0^ זיהום אויר ורעש. הטכנולוגיה החסרה, המחיר הגבוה וחוסר דרישה מספק מנעו את התרוממות הפרוייקט עד כה. עתה מדווחת החברה בסיפוק כי המאמץ ארוך-השנים נשא פרי ומשיקה טנדרון מונע חשמל בשם EcoCarrier שייוצר אצל בונה המרכבים הגרמני קארמן. ה-EcoCarrier מונע באמצעות מנוע חשמלי המייצר 25 כוח-סוס הניזון ממצברים, והמסוגל להגיע למהירות מרבית של 80 קמ^ש ולמרחק של 100 ק^מ בין הטענה להטענה. עם נוסיף על כך תג מחיר של כ-20,000 יורו ועלויות תחזוקה חסרות תחרות של כ-2 יורו לכל 100 ק^מ נסיעה, הרי שקל להבין את העניין שהפרויקט מעורר, ולא רק בגרמניה. המחיר הנמוך נובע - כפי שגם ניתן לראות בתמונות - בין היתר ממרכב פשוט וקל לביצוע והיעדר גימיקים שונים שמנפחים את עלות הייצור. השלדה עשויה אמנם אלומיניום (משקל קל, חוזק ועמידות בפני חלודה) אך גם המבנה שלה פשוט וזול לייצור. החברה מדווחת כי כמעט במקביל להשקת ה-EcoCarrier התקבל צבר הזמנות שכבר חצה את קו 500 היחידות, ובשל כך ^נאלצו^ החברות Eco-Craft וקארמן להעתיק את פס הייצור המיועד מאולם אחד לאולם שני, גדול בהרבה, ולהתקין מכונות ופסי הרכבה נוספים – וכל זאת עוד בטרם הוחל בייצור הסדרתי. דובר החברה טוען כי כבר בחודש הבא (במהלך מרץ 2008) יסופקו הכלים הראשונים ללקוחות. התכנון עומד כרגע על 1,000 יחידות שייוצרו בשנה הקרובה כאשר לצד הטנדרון החשמלי תוצע גם גרסה הייברידית ארוכה יותר עם 3 סרנים (2 מאחור) לטובת כושר נשיאה גבוה יותר, שתוצע עם שילוב של מנוע חשמלי ומנועי בנזין או דיזל שונים, אודותיהם לא נמסרו עד כה פרטים נוספים.