סובארו מפרסמת פרטים מלאים לגבי מנוע הדיזל הראשון של החברה. מדובר במנוע בוקסר מוגדש טורבו, העושה שימוש בהזרקת ישירה בשיטת המסילה המשותפת. המנוע, בנפח 2.0 ל', מספק 150 כ"ס ב-3600 סל"ד (נמכים יחסית) ומומנט של 35.7 קג"מ ב-1800 סל"ד. סובארו מתגאים בצריכת דלק נמוכה וטוענים לצריכת דלק עדיפה בהשוואה לדגמי הדיזל של הפאסאט והמונדיאו. כרגע משודך המנוע לתיבה ידנית בלבד, בעלת 5 יחסי העברה.
סובארו מייעדת את המנוע החדש לשוק האירופאי חובב מנועי הדיזל. בשלב הראשון יוצע המנוע בדגמי ה-B4 סטיישן והאאוטבק, כאשר במקביל מבוצעים מספר שינויים, ביניהם הגה חשמלי חדש (לשיפור צריכת הדלק) ובלמים וקפיצים קדמיים מחוזקים (בכדי להתמודד טוב יותר עם תוספת המשקל מלפנים) וכונס אוויר נאה במכסה המנוע.
הביצועים של דגמי הדיזל עדיפים על דגמי הבנזין המקבילים: האאוטבק מאיץ ל-100 קמ"ש ב-8.8 ש' (9.8 ש' בגרסת הבנזין 2.5 ל') בדרך למהירות מרבית של 200 קמ"ש (זהה לבנזין). ה-B4 דיזל מאיצה ל-100 קמ"ש ב-8.5 ש' (9.5 ש' עם הבנזין 2.0 ל') והמהירות המרבית עומדת על 202 קמ"ש, 7 קמ^ש פחות מגרסת הבנזין. בעתיד ישודך מנוע הדיזל החדש גם לפורסטר החדש ומאוחר יותר ימצא דרכו גם ל-B3.