הסינים תפסו בארץ לא מעט כותרות בחודשים האחרונים, עם צ'רי, ג'ילי והיבואנים השונים. ואולם לפחות כרגע עשויה דווקא חברת 'המזרח' הצנועה להיות הראשונה שתמכור כאן מכונית סינית באופן סדיר. המזרח נמצאת בקשר מתהדק עם נאנג'ינג, היצרן הסיני שרכש את פסי היצור והמפעל של רובר, וזו החלה לאחרונה בייצור ה-MG-TF, הרודסטר הבריטית המנוחה. מכונית זו עומדת בתקינה הנוכחית ולכן, בעיקרון, לא צריכה להיות בעיה לשווקה באירופה ובארץ. עם זאת, אמורה הרודסטר הסינית לעבור מספר בדיקות התאמה. באם תצליח נאנג'ינג לחלוף מעל משוכה זו היא עשויה להיות הסינית הראשונה בארץ, היות וחברת המזרח מעוניינת להביא את המכונית.
לאנשי החברה ברור שמדובר בכמויות קטנות ביותר מבחינת מכירות, אבל המהלך יסייע להם לייצב קשר מסודר עם נאנג'ינג. זו אמורה לייצר בעתיד מכוניות חדשות על בסיס פלטפורמת הרובר 75 שנמצאת ברשותם (להבדיל מזכויות הייצור). כרגע הם מייצרים מכונית דומה למדי ל-75 שאינה עומדת בתקינה הנוכחית ומבחינתם עדיף לחדור לאירופה עם מכונית חדשה שתתאים יותר לשוק היעד ולא תיתפש כמיושנת. אגב, אנשי החברה כבר ראו את אבות הטיפוס הראשונים של הרודסטר יורדים מפס הייצור בסין וטוענים שאיכות הייצור והחומרים זהה לזו שהכירו בתקופה הבריטית.