מיצובישי מציגה בתערוכת דטרויט את הלאנסר ראליארט (Ralliart), גרסה מוחלשת של האיוו X החדשה. המנוע זהה בבסיסו לזה המותקן באיוו 10 – 2.0 ל' טורבו, כמובן – אך כאן ההספק עומד על 240 כ^ס במקום 290-295 כ^ס באיוו X. תיבת ההילוכים זהה גם היא, SST רובוטית כפולת מצמדים, המעבירה את הכוח לארבעת הגלגלים על ידי מערכת הנעה כפולה מתוחכמת הכוללת דיפרנציאל מרכזי אקטיבי. לצערנו מיצובישי לא פרסמה כרגע נתוני ביצועים. בצד העיצובי נבדלת הראליארט מהאיוו 10 בשינויים קלים הכוללים פגושים שונים ועוד. בתא הנוסעים תמצאו אופציות רבות הכוללות מושבים ספורטיביים מבית רקארו, פנסי קסנון, מערכת קול בעלת תשעה רמקולים ועוד. הלנסר ראליארט צפויה להגיע לייצור בהמשך השנה, והיבואן המקומי של מיצובישי מאשר שהוא שוקל בחיוב את הבאת גרסה זו לארץ. אנו מניחים כי מה שיכריע את הכף יהיה, כרגיל, המחיר ועד כמה יהיה נמוך ממחירה של האיוו X הרגילה האולטרא-קרבית.