מבוססת על סדרה 7, אבל ארוכה יותר...
תערוכת שנחאי שנפתחה בשבוע שעבר מראה על החשיבות הגוברת והולכת של השוק הסיני, כאשר יותר מיצרן אחד בחר באירוע זה להצגת דגם-קונספט חדש – וממש לא מדובר ביצרנים מקומיים עלומים. על האודי קרוס קופה כבר סיפרנו לכם, וגם על הביואיק ריביירה; עכשיו מגיע תורו של הב.מ.וו CS.
 
האותיות הללו אמורות להיות מוכרות לכל חובב ב.מ.וו: הן שימשו לדגמי קופה של החברה מאז ראשית שנות ה-60, כולל כמה וכמה מכוניות מיתולוגיות ונחשקות כמו ה-2000CS או ה-3.0 CS. המכונית הנוכחית היא בעלת 4 דלתות, ועם צלילתה הנמוכה קל לחשוב שמדובר בקופה 4 דלתות ובתשובה של ב.מ.וו למרצדס CLS המצליחה. אבל לא כך הדבר, לפחות לדברי ב.מ.וו: ה-CS מעניקה מבט לעיצוב עתידי של ב.מ.וו אך לא לדגם עתידי ספציפי, ואין כל כוונה לייצרה. היא מבוססת על רצפה של סדרה 7 (להבדיל, המרצדס CLS מבוססת על מכונית מקטגוריה קטנה יותר, ה-E-קלאס). עם זאת, ה-CS ארוכה ורחבה מה-7, ובעיקר נמוכה יותר, בכ-12.5 ס"מ.
 
המנוע הוא ה-V10 בנפח 5.0 ל' המשמש את ה-M5/M6. חישוקי "21 ממלאים את בתי-הגלגלים המנופחים, ופנסי LED יחודיים (המאירים אחורה, כשהאור מוחזר על-ידי ריפלקטור מיוחד) נמצאים מלפנים. בפנים יש מקום לארבעה בלבד כולל הנהג.