אריאל פינטו, מנכ^ל מיצובישי חשף היום (יום רביעי) במשרדי הנהלת החברה בראש העין את המיצובישי פאג'רו החדש (השקה עולמית). מדובר במחליף מעודכן של הפאג'רו היוצא, אשר קיבל אצלנו את הכינוי קינג. הפעם חוזר הפאג'רו ללא כתר ה^קינג^ אך עם יכולת משופרת ורמות אבזור משודרגות. גרסת הדיזל נותרה בנפח 3.2 ל' וקבלה מערכת הזרקת מסילה משותפת אשר משפרת את נצילותו יחד עם הפחתה של פליטת מזהמים (המנוע החדש עומד בתקן יורו 4 ובתקן יורו 5 העתידי). התפוקה עלתה במידה צנועה ועומדת על 170 כ^ס ו-38 קג^מ, אך עם זמינות כוח עדיפה. גרסת הבנזין משתמשת במנוע V6 בנפח 3.8 ל', המגיע מהאגף האמריקאי של החברה, לאחר שהוחלט לוותר על שירותי מנוע ההזרקה הישירה (DGI). מדובר במנוע בעל הזרקה רב נקודתית ומערכת שינוי תזמון והרמת שסתומים המוכרת לנו בשם MIVEC. המנוע מפיק 33 קג^מ כבר מ-2,750 סל^ד ו-250 כ^ס ב-6,000 סיבובים. הפאג'רו ישווק אצלנו בשלוש רמות גימור: לימיטד, דקאר ודזרט. הלימטד מוצע עם מערכת מולטי-מדיה של אלפיין ומגברים של רוקפורד, כולל מערכת ניווט מקומית. לדאקר מערכת של רוקפורד עם 12 רמקולים ורמת אבזור גבוהה יותר משל הלימטד היוצא. כל הגרסאות מגיעות בסטנדרט עם מערכת ההנעה הכפולה קבועה של מיצובישי, בקרת משיכה, בקרת יציבות והגבלת מהירות במורד, עוד בהיצע התקני שש כריות אוויר ו-ABS עם EBD. בכלמוביל מקווים לחזור על הצלחת העבר של הפאג'רו ומסתמכים על המוניטין הטוב שהיה לדגם היוצא ועל מצבת המכוניות שקיימת עדיין על הכביש. עוד מקווים בכלמוביל שהפאג'רו החדש, יחד עם ההאנטר ובקרוב אאוטלנדר כל-חדש, יהווה את חוד החנית של משפחת מיצובישי בשנת הדגם 2008 ובהמשך גם בשנה הקלנדרית. לפי אריאל פינטו, מנכ^ל מיצובישי, צפי המכירות עומד על כמה מאות כלים בשנה הראשונה והוא מבטיח שלא יהיה מחסור באספקת המכוניות ללקוחות. טווח המחירים נע מ-280,000 ש^ח לגרסת דקאר דיזל 3 דלתות ועד ל-342,500 ש^ח ללימטד ארוך 3.8 ל'. כאשר דזרט (בסיסי) מגיע רק בגרסת מרכב ארוכה ובמחיר של 280,000 ש^ח.