את סוף חודש מרץ האביבי בילו אנשי חברת Extrem Events הגרמניים בקור המקפיא של הרי האנדים בצ'ילה. הם היו שם מטעם חברת ג'יפ, ששלחה אותם, מצויידים בשני רנגלר אנלימיטד (ארבע דלתות) בגרסת הרוביקון הקרבית, לטפס אל פסגתו של הר הגעש הגבוה בעולם – אוחוס דל סלאדו. ההתאמות למשימה הקיצונית הסתכמו בצמיגי שטח קרביים יותר (גודייר MT/R) והתקנת כננות, והמנוע שנבחר למשימה הוא מנוע הבנזין שבהיצע – V6 בנפח 3.8 ל'. הטיפוס של שפת הר הגעש נמשך חמישה ימים והגובה שהושג, 6,646 מ' (לא יכלו לטפס עוד עשרים מ' ולהשיג מספר עגול?) הוא שיא עולמי שהוכר ע^י גינס כשיא הגובה אליו הגיע רכב ארבע גלגלי אי פעם (אם כי לדעת מוביל הקבוצה צריך גם ההר צריך להכנס לספר השיאים, בתור ^מגרש החניה הגבוה בעולם^...). למרות הציניות המודרנית שמתעקשת לראות את יועצי השיווק הקרירים מאחורי מבצע שכזה, אנחנו עדיין מורידים את הכובע בפני הצוות ובפני כלי הרכב, שהצליחו להתגבר על טמ' של מינוס 30 מעלות, על האוויר הדליל בגבהים האלו ועל שדות הקרח המחורצים שחיכו להם בדרך.