על השינויים המכניים העיקריים באימפרזה החדשה כבר סיפרנו לכם, יחד עם תמונות רשמיות של גרסת ה-5 דלתות. עכשיו יש לנו עוד קצת נתונים טכנייים, ותמונות נוספות – של הסדאן ושל גרסאות WRX האמריקניות. ובכן בנוסף להארכה מתבקשת ומבורכת של בסיס הגלגלים ב-9.5 ס^מ, אורכה הכולל של האימפרזה סדאן צמח ב-11 ס^מ, מ-4.47 ל-4.58 מ' – יותר ממתחרות הסדאן המובילות בשוק, מאזדה3, טויוטה קורלה ופורד פוקוס. ההאצ'בק, אגב, לא קצרה בהרבה – 4.41 מ', דהיינו 20 ס^מ יותר מגולף ו-7 ס^מ יותר מפוקוס 5 דל'. הרוחב לעומת זאת נותר ללא שינוי, 1.74 מ', בצד הצר של קטגוריית המשפחתיות. גרסת ה-WRX (המוצגת כאן גם ב-5 דלתות) כוללת חישוקי ^17 עם צמיגי 205/50, ונבדלת מאחותה בין היתר בכונס גדול במרכז מכסה המנוע. העיצוב יותר מקושקש ופחות נעים לעין, לטעמנו, מזה של האימפרזה הרגילה. עיצוב הפנים, כפי שנראה בתמונה, הוא שיפור גדול לעומת הדור הנוכחי של האימפרזה אם כי בודאי אינו פורץ דרך. כפי שכבר צויין ה-WRX לא עברה שינויים מהותיים ביחידת ההנעה; בשלב זה פורסמו רק הנתונים לגרסה האמריקאית, ומהם עולה כי נתוני ההספק והמומנט המירביים נותרו ללא שינוי (224 כ^ס ו-31.2 קג^מ), אך שיא המומנט אכן מגיע מוקדם יותר, ב-2,800 במקום 3,600 סל^ד. אפשר להניח כי גם בגרסאות האירופיות יתקבל שינוי תואם. בתיבה יש עדיין רק 5 הילוכים (ובאימפרזה האוטומטית – ארבעה בלבד).