קצת מצחיק לחשוב על הביואיק לקרוס כ'קטנה' או 'עממית', אבל מה לעשות וזהו הדגם הקטן והזול ביותר של ביואיק. עד עתה הוצעה הלקרוס עם צמד מנועי V6 – ועכשיו, בתערוכת ניו-יורק, תופיע גרסה שרירית חדשה. גרסה זו זוכה לכינוי 'סופר' (את האמריקנים זה מרגש – מסתבר שביואיק השתמשה בכינוי הזה בפעם האחרונה לפני 50 שנה. שיו), והיא מקבלת את מנוע ה-5.3 ל' V8 שכבר משרת אי-אלו דגמי הנעה קדמית של ג'נרל-מוטורס. כפי שכתבנו כאן השבוע, גם ההאמר H3 זוכה לקבל את אותו מנוע. בלקרוס מפיק המנוע 300 כ^ס, ולמרות שימוש בתיבת 4 הילוכים עתיקה זה מספיק להאיץ מעמידה ל-60 מייל/שעה ב-5.7 שניות. מנוע זה מצוייד במערכת Active Fuel Management אשר מנתקת 4 משמונת הצילינדרים כאשר אינם נדרשים לטובת חסכון בדלק. יחד עם המנוע מקבלת הלקרוס 'סופר' גם בולמי זעזועים משופרים (בילשטיין, לא פחות), כיול הגה שונה, בלמים מוגדלים וחישוקי ^18. כל משפחת הלקרוס זוכה לעדכון עיצובי בדמות חרטום מחודש (בהשראת, כך אומרים לנו, דגם הקונספט 'וולייט' מתערוכת ניו-יורק 2004. יש לציין כי גם הלוסרן זוכה לגרסת 'סופר', עם גרסה מחוזקת של מנוע ה-V8 שכבר היה בהיצע. עדין מדובר על מנוע קטן וחלש יותר מזה שקיבלה הלקרוס (לך תבין את האמריקנים – הלוסרן גדולה, כבדה ויקרה יותר): הנורת'סטאר של קדילאק בנפח 4.6 ל', עם 292 כ^ס לעומת 275 בגרסה הרגילה.