צ'מפיון, יבואנית סקודה, כינסה היום מסיבת עיתונאים כדי לבשר על תחילת שיווק הסקודה רומסטר  בעל העיצוב יוצא הדופן. החדשה העיקרית היא כי גרסת הבנזין האוטומטית תומחרה בדיוק לתוך קבוצה 2, כך שהרומסטר מציעה אופציה שונה ורעננה לציי הרכב – בעלי ילדים יעריכו את ממד הגובה (וכל מי שקשר ילד במושב בטיחות במיניוואן יודע להעריך אתה היתרון הזה) וכולם יעריכו את יתרון השימושיות של מבנה הסטיישן המאפשר קבלת שטח הטענה עצום ונוח לגישה (כולל מתקן מקורי להובלת שני זוגות אופניים בתוך תא הנוסעים). לצד החובה יצוין המושב האמצעי בשורה השלישית, שמציע נוחות בעייתית ונראה כי שליפתו, מה שמאפשר הזזת שני המושבים שלצידו מעט פנימה לטובת מרווח עדיף, היא הצעד המומלץ ברב המקרים. רשימת האבזור מסמנת V במקומות המקובלים – ארבעה חלונות חשמליים, מראות מחוממות, חשמליות ובצבע המרכב וכן הלאה. שמחנו לגלות מערכת ESP בתפריט האבזור המקורי של גרסת הבנזין (שמגיעה רק עם תיבה אוטומטית) אבל לצערנו גרסת הבסיס כוללת רק ארבע כריות אוויר. חבילת אבזור הכוללת את שתי הכריות הנותרות, בקרת אקלים, פנסי ערפל, חישוקים קלים ועוד זוטות תעלה 7,500 ש"ח נוספים, ואם תרצו מערכת שמע מקורית, תצרכו להוסיף סכום נוסף. גג השמש הפנורמי (הנהדר) ירוקן מכסכם 6,000 ש"ח נוספים. למרות הצלחת החברה במעבר רף המחיר הקריטי של קבוצה 2, צפי המכירות צנוע – 300 יחידות בלבד עד סוף השנה הקלנדרית.