לפני קצת יותר משנה, כשניסן הציגה בדטרויט את ה^קופה קונספט^ של חטיבת היוקרה אנפיניטי, לא היינו היחידים שצפו כי מדובר ביורשת ה-G35 המצליחה והמוצלחת. עכשיו, לקראת תערוכת ניו-יורק, מתברר כי אכן הגרסה הסדרתית נושאת דמיון רב לאותו ^קונספט^. ההפתעה מגיעה דווקא מהשם – לא עוד G35, אלא G37, לסמן את גידול הנפח שעבר על מנוע ה-V6 של ניסן (שכזכור, משרת גם את ה-350Z, את ה-FX35 ועוד שורה ארוכה של דגמים). 200 הסמ^ק הנוספים תורמים לעליה של 24 סוסים בהספק, ל-330 כ^ס בסך הכל, ולתוספת קלה גם למומנט ל-37.3 קג^מ. במקרה, או שלא, נתון ההספק נמצא בדיוק בתווך בין שתי הקופה הגרמניות המקבילות – ה-335 של ב.מ.וו (306 כ^ס) וה-S5 של אודי (354 כ^ס). ניסן תציג בתערוכה גם רכב תצוגה חדש, שכל הידוע עליו הוא שמו ^EX^ וכי הוא יציג טכנולוגיה חדשנית שלא נראתה קודם לכן. יתכן ומדובר באב-טיפוס ל^פתרון הניידות החשמלי^ שהחברה הבטיחה להציג עד 2010.