בתערוכת ז'נבה האחרונה פגשנו את גרסת הדיזל למגאן-ספורט – אותה שלדה מכויילת לטובת הספורטיביות, אותו מראה קרבי, ורק רעש מנוע אחר. עכשיו מצרפת סדנת Koenigseder ההולנדית, העוסקת בשיפור כלי רכב כבר עשרים שנה, גרסה ספורטיבית לאחות ה(לא-ממש)קטנה – הקליאו דיזל. עוד אופציה לאלו שרוצים חיסכון בדלק, אבל עדיין רוצים לסובב את הראש ברחוב, או להפך. השינוי, כמו שכל משפר מתחיל יציע, מתחיל עם פגושים אגרסיביים, במיוחד מלפנים, ובמסכות לצמד הפנסים הראשיים עם קווים הממשיכים לכיוון השמשה הקדמית. כמובן שהתווספו חצאיות צד ויש גם ספויילר אחורי עצום ממדים. המראה מושלם עם חישוקי "18 מגודלים, המחליפים חישוקי "15 בגרסאות הרגילות. בצד המכני נזכיר בולמי זעזועים חדשים, והעלאת הספק מנוע ה-1.5 ל' דיזל מ-105 כ"ס ל-130 כ"ס, שיפור המתבצע בעזרת אלקטרוניקה בלבד, מבלי לגעת ברכיבים המכניים. המחיר? מי שירצה רק את שיפור המראה ישלם 1600 אירו ובתמורה לשיפור הביצועים תיפרדו מעוד 660 אירו. בהולנד כמובן, שם זה גם חוקי. מתי אצלנו? שאלה טובה.