מכוניות סיניות אומנם נוסעות כבר על כבישי אירופה, אולם קשה להתייחס ליבוא החצי-פרטיזני של מכוניות מסוגה של הלנדווינד (רכב שטח על בסיס גרסה ישנה של איסוזו רודיאו, עם איכות יצור ובטיחות מזעזעות) כיבוא של ממש. את התפקיד הזה מתכוונת למלא חברת בריליאנס, שהציגה בז'נבה שתי מכוניות סדרתיות ועוד אחת כמעט לקראת תחילת היבוא. הדגם הראשון שיגיע לאירופה – BS6 – מציע ממדים גדולים יחסית לקטגורית המשפחתיות-גדולות, אליה משייך אותו היצרן, (4.88 מ' אורך, בסיס גלגלים 2.79 מ') ומציע בהתאם תא מטען גדול (530 ל') ומרווח ברכיים ורגליים מעולה במושב האחורי. תא הנוסעים לא רק מרווח, אלא בנוי בצורה מניחה את הדעת, ומאובזר למשעי – רק הגרסה הבסיסית לא מרופדת בעור ומסתפקת במזגן רגיל ורדיו-דיסק נטול מחליף, למשל. אבל מנועים מיושנים יחסית מבית מיצובישי (2.0 ל' 122 כ^ס ו-2.4 ל' 130 כ^ס), ממנה מגיעה גם תיבת ההילוכים האוטומטית (4 הילוכים), פוגעים בתדמית המודרנית שמנסה לצייר החברה. ואין ספק שאנשי החברה הסינית (שלא הגיעו לתערוכה בגלל סופת שלגים) מודעים לכך שהתדמית היא המכשול העיקרי לשיווק באירופה – ולכן הם דואגים להדגיש את חלקה של פורשה בכיול השלדה ובכך שחברות אירופאיות מובילות היו מעורבות בתכנון והקמת קו הייצור, כולל השותפה בסין ב.מ.וו. מאוחר יותר השנה יצטרפו להיצע ה-BS4 בקטגוריה המשפחתית וה-BC3, קופה נאה, שהזכירה לנו מאוד את הקופה של יונדאי. ה-BS4 אומנם מוגדרת ע^י היצרן כמשפחתית-קומפקטית, אך נבדלת מה-BS6 רק באורך הכללי (4.65 מ') מה שאומר שהיא מציעה בסיס גלגלים ענק יחסית לקטגוריה. הנתון יוצא הדופן בהחלט מורגש במרחב הפנימי, שטוב אפילו משל האחות הגדולה בזכות מרווח ראש עדיף מאחור. איכות הייצור, נקודת תורפה בולטת במכוניות סיניות בהן נתקלנו בעבר, שופרה משמעותית והיא מצליחה לעבור את רף הכניסה לעולם המערבי, למרות שעדיין ניתן למצוא חלקים שיכלו להיות מורכבים מעט טוב יותר. שיפור משמעותי נרשם גם באבזור ותשומת הלב לפרטים – יש כיסוי מגן למצבר ובידוד אקוסטי למכסה המנוע, הנתמך, כמו מכסה תא המטען, ע^י בוכנות הידראוליות ולא קפיצים סתם. יש CD עם MP3, ריפודי עור, בקרת אקלים ודיפרנציאל ננעל(!) כסטנדרט בחלק מהגרסאות וגם רמת האבזור הבסיסית עומדת במינימום המקובל בארץ. המנוע כאן הוא מתכנון עצמי, ומציע נתונים מודרניים למדי – 1.8 ל' אטמוספרי (136 כ^ס) או מוגדש (170 כ^ס). אולם נתון התאוצה של הגרסה המוגדשת (11.4 ש' למאה) מעלה תהיות האם הסוסים הסיניים הם זן מוחלש של הסוסים הקוריאניים... גרסת הקופה מתוכננת להגיע לייצור לקראת סוף השנה, ובתכנון נמצאת גם BS2 – מכונית בסגמנט B. נקווה שלפחות עבורה יטרחו בריליאנס לפתח פלטפורמה משלה, אחרת תהיה לנו מכונית סופרמיני עם בסיס גלגלים של 2.79 מ'... מלבד התדמית, מה שיקבע את גורלה האירופאי של בריליאנס יהיה התמחור. נציגי החברה אומנם טוענים ליתרון מחיר של כ-30% ביחס למתחרים, אבל כנראה שהם מתייחסים למתחרים אירופאים. המחיר היחיד שפורסם, 20,000 יורו לגרסה הבסיסית של ה-BS6, נמוך באחוזים בודדים מזה של יונדאי סונטה, למשל – מכונית דומה בממדיה שמנסה גם היא לכבוש לעצמה מקום בקטגוריה זו באירופה.