בתערוכת פאריז לפני כחצי שנה הציגה וולוו את הקומפקטית החדשה שלה, ה-C30, האמורה לעזור לחברה להצעיר את התדמית ואת קהל הלקוחות. על חשיבות המכונית החדשה לחברה היה אפשר ללמוד מעצם העובדה שה-C30 נהנתה מבדידות מזהרת בדוכן וולוו, בלי אף אחות למשפחה שעלולה לגנוב לה את ההצגה. ה-C30 אמורה להתחרות בקטגורית ההאצ'בק היוקרתיות במכוניות כמו ב.מ.וו 1 או אודי A3. היא מוצעת כרגע בגרסת שלוש דלתות בלבד (גם בעולם, לא רק אצלנו) ובמגוון מנועים המתחיל מ-1.6 ל' עם 100 כ"ס (ותיבה ידנית!) ועד ל-2.5 לק מוגדש עם 225 כ"ס בגרסת ה-T5 (עם גיר אוטומטי). המחירים נעים על פני טווח רחב לא פחות – החל מ-167,500 ש"ח לגרסה הבסיסית וכלה ב-235,500 עבור הגרסה הבכירה. ההיצע יכלול גם גרסת דיזל – מנוע 1.6 ל' וגיר ידני גם כאן. כל הגרסאות יכללו בקרת יציבות ושש כריות אוויר כסטנדרט (מוולוו, או בעצם מכל מכונית בקבוצת המחירים הזו, אסור להסכים לקבל פחות) ועם אופציה ייחודית בדמות מערכת BLIS, המתריעה על המצאות מכוניות בשטח המת בזמן עקיפה.