על גרסת הייצור של הרנו מודוס סיפרנו לכם לראשונה לפני כשלוש שנים, ומאותו הרגע כתבנו רק ידיעה אחת נוספת עליו – זו המספרת על הציון התקדימי בו זכה במבחני הריסוק של EuroNCAP. הסיבה לכך פשוטה – המודוס לא הגיע אלינו מעולם. חברת קרסו, יבואנית רנו בישראל, מעולם לא האמינה כי יש לו סיכוי לשבות את לב הקהל הישראלי, ומן הסתם אחת הסיבות העיקריות הייתה מחיר גבוה. אז נתחיל מהסוף – גם המודוס המחודש וגם הגרסה המוגדלת שלו לא צפויים להגיע ארצה. ובכל זאת נספר לכם פרטים על מה אנחנו מפספסים: הגרסה הרגילה של המודוס קיבלה עיצוב חיצוני חדש ומודרני יותר, וממשיכה להציע שילוב מוצלח בין מרווח פנימי לגודל חיצוני. גרסת ה^גרנד^, (בדומה לגרנד-סניק, למשל) מאריכה את המרכב ב-16 סנטימטרים (403 לעומת 387) ואת בסיס הגלגלים ב-9.5 ס^מ (257.5 לעומת 248). התוספת לבסיס הגלגלים מאפשרת להגדיל את מרחב הפנים וביחד עם התוספת לאורך גודל תא המטען ביותר מ-100 ל', ל-410 ל' בסה^כ. המודוסים החדשים יווצרו בספרד וימכרו החל מתחילת 2008 באירופה וכאמור – לא אצלנו. להתרשמות ויזואלית יותר – מצורף סרטון וידאו: