מנוע ה-3.0 ל' TDI של קונצרן פולקסוואגן, המוכר לנו ממבחר כלי רכב של פולקסוואגן ואודי עובר רענון קל והגרסה המעודכנת עורכת הופעת בכורה ב-אודי Q7, רכב הפנאי הגדול של החברה. השיפור בהספק קל עד זניח – ההספק עלה מ-233 כ^ס ל-240 כ^ס – אבל המומנט רושם עליה משמעותית ומרשימה – מ-51 קג^מ ב-1750-2750 סל^ד ל-56.1 קג^מ, כאשר 90% מהם (שזה כמעט בדיוק 51 קג^מ...) זמינים בין 1500-3250 סל^ד. אודי מתגאים בשיפור בצריכת הדלק שעומדת על ממוצע של 10.2 ק^מ לליטר, נתון מכובד לרכב פנאי גדול כמו ה-Q7. הביצועים שופרו גם כן, כאשר התאוצה ל-100 קמ^ש קוצרה ב-0.6 ש' ל-8.5 ש' ואילו המהירות המרבית נשארה זהה, 216 קמ^ש. לסיום נספר כי בגרמניה יותר מ-80% מדגמי ה-Q7 שנמכרו צוידו במנוע ה-3.0 ל' TDI, נתון מרשים לכל הדעות כאשר בהיצע קיימים גם שני לוגמי בנזין בנפח 4.2 ל' ו-3.6 ל'. ה-Q7 בעל המנוע המעודכן צפוי להגיע גם אלינו בקרוב. ולא, אין עדיין חדשות לגבי גרסת ה-V12 דיזל שהובטחה כבר לפני יותר משנה, עם מנוע הדיזל החזק ביותר במכונית נוסעים. ככל הנראה הפיתוח נתקל בבעיות שמעכבות את הופעת גרסת הייצור.