אריאל אטום. אם השם הזה לא אומר לכם כלום, תעצרו, תראו את הסרטונים המצורפים, ותחזרו לקרוא. עכשיו, כשכולנו יודעים מה זה אריאל אטום, אנחנו יכולים לעדכן אתכם שהחברה הקטנה (עשרה עובדים בלבד) ביצעה מספר שינויים ברכב היחיד שהיא מייצרת כיום. המכונית חסרת-הכל (דלתות, חלונות, מיזוג, מערכת קול וכו') מקבלת אופציה ראשונה למגן רוח קטנטן. בנוסף בוצעו שינויים קלים ברוב הפנלים (המעטים) ברכב, המכונית המעודכנת רחבה יותר ב-6 ס^מ ובכך היא מאפשרת הגדלת המקום למרפקים ב-10 ס^מ, בנוסף לשיפור המקום לנוסע (דרישה של השוק האמריקאי?). בנוסף, שני המושבים הונמכו קלות מה שיתרום למרכז כובד נמוך יותר – כאשר מדובר ברכב שמשקלו היבש כ-500 ק^ג, משקלם של צמד נוסעים (גם לא אמריקאים) בהחלט משפיע. בנוסף יוצעו כאופציה בולמי זעזועים מבית בילשטיין עם 10 אפשרויות כוונון שונות. על ההנעה אחראי עדיין מנוע ה-2.0 ל' של הסיוויק טייפ R, המפיק באטום 245 כ^ס, כאשר לממהרים באמת מוצעת אופציה להוסיף מגדש על ולקבל לא פחות מ-300 כ^ס גורלה של הגרסה הבסיסית בהיצע, עם מנוע המפיק 160 כ^ס, לא ברור. נתוני ביצועים לא פרסמו אך אנו לא רואים סיבה לכך שיחול בהם שינוי כלשהו,ובהתחשב בזה שגרסת ה-160 כ^ס האיצה ל-100 קמ^ש ב-4.5 ש', הם בכל מקרה יהיו ^מספקים^... מבחן מטופ גיר: