הקיזאשי 2
סוזוקי ממשיכה ביפן את מה שהתחילה בפרנקפורט (עם הקיזאשי) ותציג מבחר מרשים של רכבי תצוגה, אם כי רובם רחוקים משהו מהמציאות. ראשון הוא הקיזאשי 2, המשך של הקונספט שהוצג בפרנקפורט במראה כמו גם בשם. כאן מדובר בקונספט קרוסאובר-סטיישן המצויד במנוע V6 בנפח 3.6 ל' (במקום דיזל 2.0 ל' בקיזאשי), המנוע הגדול ביותר שסוזוקי הציגה עד היום. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה כאשר הכוח עובר לארבעת הגלגלים. נציין שסוזוקי טוענים לביצועים מצוינים, אבל לא נוקבים במספרים כל שהם. הקיזאשי 2 דומה לקיזאשי (1) שהוצג בפרנקפורט, אם כי כאן העיצוב קיצוני עוד יותר, ונראה גם שסוזוקי בחרו עבור גרסת הקרוסאובר בגלגלים גדולים עוד יותר מגלגלי ה-^21 של הקיזאשי הראשון.
רכב התצוגה השני הוא מוביל נוסעים העונה לשם Sustainable Mobility כאשר התרגום היחיד שהצלחנו לחשוב עליו הוא ניידות ברת קיימא. כן, גם לנו זה ממש מובן. מדובר בשני כלי רכב משולבים. הראשון נקרא SSC, ראשי תיבות של Suzuki Sharing Coach, והוא מאכסן בתוכו שתי יחידות של PIXY, שהוא כלי תחבורה קטן המיועד לאדם אחד ומסוגל לנוע במהירות נמוכה בלבד בתור העיר הצפופה. כאשר רוצים לנוע מהר ומחוץ לעיר, מכניסים את צמד ה-PIXY ל-SSC ונוסעים. האם הדבר הזה יגיע פעם לייצור בצורה כל שהיא? לא.
לסיום נספר לכם על שני כלי רכב נוספים, ה-X-Head הוא טנדר שטח בעל מראה אגרסיבי (וכיתוב SUZUKI בגודל הזוי) היכול לשנות אופי ויעוד בהתאם ליחידה המותקנת מאחור. מבחר היחידות הללו כולל יחידת מחנאות לשני מבוגרים, יחידת חירום והצלה ועוד. הרכב השני הוא ה-Palette (^משטח^, בד^כ בהקשר של מטען או לוח צבעים), מכונית קטנה וקופסתית האמורה להציע מרווח חסר תקדים למשפחה העירונית. לפרקטיות בעיר תורמות שתי דלתות הזזה, לטובת כניסה ויציאה נוחות לארבעת המבוגרים שהיא יכולה לאכלס בנוחות, לדברי סוזוקי. הפאלט בניגוד לשאר דגמי התצוגה, נראית קרובה יחסית לייצור – בעיקר ביחס ליצירות המוזרות שמאכלסות את קטגורית המיניקאר היפנית.