מי שהיה מודאג מהעדר גרסת סדאן קלאסית ו^ישראלית^ לסובארו B3, המשפחתית החדשה של החברה, יכול להירגע. לדברי קיסוקה קאנאמורי, מנהל השיווק האזורי של סובארו, אותו פגשנו במסיבת העיתונאים לכבודו של פטר סולברג, גרסת סדאן של ה-B3 תנחת בארץ תוך שנה, לכל היותר. אמנם קבלת הפנים לסובארו B3 הקומפקטית הייתה חמה למדי, אך אין זה סוד שבשוק המקומי הרבה יותר קל להסתדר עם מכונית במבנה הסדאן השמרני יותר. במקרה של הסובארו B3, גרסת הסדאן אולי תפתור גם את אחת הנקודות שזכו לביקורת צוננת ברכב החדש – נפח תא המטען. גרסת הסדאןשל ה-B3, הארוכה יותר ב-16.5 ס^מ, כבר יצאה לדרך באמריקה במקביל לגרסת החמש דלתות שמיועדת לאירופה. ^רצינו לתת את הדגש באירופה לגרסת החמש דלתות, כי זה מה שאוהבים שם. אבל בשנה הקרובה תעבור גם גרסת הסדאן תקינה אירופאית ותצא כמובן גם לשוק שלכם^ מסביר קאנאמורי. הסובארו B3 סדאן תגיע אלינו עם אותם מנועים המוכרים מגרסת החמש דלתות ולפי קנאמורי היא תוצע גם בגרסאות הספורטיביות המוגדשות. עוד קודם לכן, בחודש מרץ, ינחת אצלנו הסובארו פורסטר החדש, שמבוסס על האימפרזה/B3. לפי קאנמורי, הרכב החדש יוצג בתערוכת טוקיו הקריבה, ויגיע לאירופה כבר באביב. הוא יהיה גדול ומצויד מקודמו אבל המחיר, כך הוא מבטיח, יישאר תחרותי. הנושא האחרון לבירור עם מי שאחראי על השוק שלנו הוא הג'אסטי החדשה, שכעת נסמכת על הדייהטסו סיריון. וכאן דווקא אין בשורות טובות: ^אנחנו צריכים את הג'אסטי באירופה כדי להוריד את ממוצע צריכת הדלק וגם בשביל הסוכנים. אבל הסיבות האלה פחות רלוונטיות לשוק הישראלי ולכן גם אין שום תוכנית כרגע שהמכונית הזו תגיע אליכם^. כך או כך, ברור שהחדשות שמביאים אנשי סובארו צריכות להדאיג את המתחרים.