מרצדס מוסיפה עוד אופציה לרשימת התוספת הכמעט אינסופית של דגמי העל שלה, S-קלאס ו-CL. הפעם היא דווקא לא מחדשת, אלא רק מיישרת קו עם מה שכבר מוצע אצל יצרני פאר אחרים – מערכת התרעה מפני סכנות בשטח המת בשדה הראיה של המראות. כל נהג מכיר את העניין – אזור בקרבת חלקו האחורי של הרכב אותו לא מכסות המראות כראוי, שעלול להיות בגודל משמעותי אם לא כוונו המראות כראוי. אם במקרה תהיה מכונית או אופנוע באזור זה כאשר הנהג יחליט לעבור נתיב, זה עלול להסתיים בתאונה, או לפחות בתמרון חירום + צפירה זועמת. מרצדס לא בוחרת בפתרון יצירתי במיוחד לטובת המערכת – שישה חיישני רדאר המותקנים בפגושים האחוריים והקדמיים סורקים את אותו שטח מת ומתריעים על נוכחות כלי רכב בו בעזרת אור אדום במראה הרלבנטית. אם הנהג מתעלם מהנורה ומפעיל את המאותת לאותו כיוון, האור יחל להבהב וישמע גם חיווי קולי. ההודעה לעיתונות של מרצדס לא מפרטת מה קורה במתאר הישראלי הנפוץ של מעבר נתיב ללא הפעלת המאותת...