אצל היפנים, מכוניות זעירות אינן חדשות כלל וכלל – קטגוריית kei הזאטוטה (אורך עד 3.40 מ', רוחב שלא עולה על 1.50 מ') פופולרית מאד שם, בשל הקלות מפליגות לעומת מכוניות אחרות. אלא שטויוטה אינה מייצרת מכוניות לקטגוריה זו – היא מיוצגת שם היטב על-ידי חברת הבת, דייהטסו – ומכוניות מהקבוצה כמעט ואינן יוצאות מגבולות יפן. לכן, הצגת הקונפסט iQ אמש בפרנקפורט עשויה להיות משמעותית. אורכה של המכונית הקטנטנה הוא 2 ס"מ פחות משלושה מטרים, אך ממדי רוחב (1.68 מ') וגובה (1.48 מ') מכובדים יחסית מאפשרים לה להציע מקום לנוסעים בתצורת 3+1: שלושה מושבים המסוגלים להכיל מבוגרים, ועוד מושב ילד הניתן לקיפול כדי לאפשר נשיאת מטען. פשטות ומינימליזם הם מוטיב מרכז יבתא הנוסעים, כדי לפנות להם מרחב ככל האפשר. כך למשל מוצגים נתוני סל"ד, מהירות ומצב הדלק במחוון אחד תלת-ממדי משולב, יחידת החימום/אוורור קומפקטית במיוחד, והשליטה על מערכות השמע והניווט מתבצעת מההגה, כאשר הנתונים מופיעים בתצוגה עילית מול עיני הנהג. מערכת ההנעה אינה מוזכרת כלל, אך ה-iQ (שם מבריק, אגב) מתגלגלת על צמיגי "17.