בשלב הזה כבר היינו מופתעים אם תמונות של המאזדה6 החדשה ל-א היו מופיעות לפני חשיפתה הרשמית. המשפחתית הגדולה החדשה של מאזדה, שכנראה משמעותית עבור השוק הישראלי יותר מאשר עבור כל שוק אחר, שופכת החוצה היום את כל סודותיה – לפחות אלו הויזואליים – כשבוע לפני שכל העולם יראה אותה בפרנקפורט. אם היא נראית טוב או לא – תחליטו בעצמכם; לטעמנו היא בהחלט מוצלחת, עם קשר ל-6 היוצאת אך מראה מודרני, עדכני וספורטיבי. מה שבטוח הוא כי היא לא תלך בעקבות המונדיאו החדשה מבחינת גודל: הפלטפורמות של השתיים אינן משותפות. בעוד המונדאו קיבלה את הפלטפורמה של הוולוו S80, מאזדה רצתה להמנע מהגדלה מיותרת ומשתמשת בפיתוח של פלטפורמת ה-CD3 המשמשת את ה-6 הנוכחית – פלטפורמה שזכתה לשבחים בשל תכונותיה הדינמיות. מאזדה הוציאה היום הודעה לעיתונות בו היא מתייחסת למשקלה הקל של ה-6 החדשה, אשר בניגוד למגמה העכשווית תשקול פחות מהיוצאת (וגם תצרוך פחות דלק ותפלוט פחות מזהמים). כמו בגלגולים קודמים (וכמו המונדאו...), גם ה-6 החדשה תוצע בשלוש גרסאות מרכב: 4 דלתות, 5 דלתות וסטיישן. מצילומי הפנים ניתן ללמוד כי המכונית מצויידת בלחצן התנעה, בבלם-יד מכני קונבנציונלי (הממוקם משום-מה מימין למוט ההילוכים), ובמתגי אודיו על ההגה בעיצוב דומה לזה של המאזדה2 החדשה. אנו מבטיחים לעדכן ברגע שיופצו פרטים נוספים.