למען האמת, הרבה לא נשאר לנו לספר לכם על הלגונה שעדיין לא סיפרנו. ההכרזה הרשמית מאתמול אינה כוללת נתונים טכניים מלאים, אך אפשר לספר כי אורכה של הלגונה החדשה הוא 4.69 מטרים, דהיינו 11 ס"מ יותר מהדגם היוצא (בסיס הגלגלים טרם פורסם). היצע המנועים, לפחות בהתחלה, יהיה שונה מעט ממה שפרסמנו שלשום: תחום הבנזין יכלול בשלב ראשון רק שני מנועים, 2.0 ל' 145 כ"ס ו-2.0 ל' טורבו עם 170 כ"ס. מנועי הדיזל יתחילו עם 1.5 ל' 110 כ"ס שיהיה חסכוני במיוחד, וגם נקי במיוחד בכל הקשור לפליטת מזהמים. מעליו יוצא מנוע ה-2.0 ל' dCi בשלושה הספקים – 130 כ"ס, 150 ו-175 כ"ס. מנועים נוספים יגיעו בתוך זמן קצר, אומרת רנו. עוד סעיפים שכדאי להתעכב עליהם: בתחום הבטיחות רנו טוענת לחידוש עולמי עם כריות-צד דו-שלביות. גרסת הסטיישן כוללת אפשרות לקיפול המושב האחורי להשגת רצפת הטענה שטוחה, בלחיצת כפתור. המיתלים הוקשחו בשיעור ניכר לעומת הדגם היוצא, אך רנו עדיין טוענת לנוחות ברמה גבוהה. משקל הדגם החדש ירד בממוצע ב-15 ק"ג לעומת הדגם היוצא. רנו מספרת כי 120 לגונות חדשות עבור ניסויים מפרכים לאורך 6 מיליון קילומטר כדי לוודא את עמידותן לטווח ארוך ובתנאים חיצוניים. סרטון: רנו לגונה החדשה >