לפני כשלושה שבועות הבאנו לכם תמונות ראשונות של הרנו לגונה החדשה, אלא שהיה מדובר בתמונות קטנות, שחשפו פרטים בלבד ברכב החדש, ולא את המכונית כולה. במהלך סוף השבוע המשיכה רנו את מסע החשיפה המדורג של הלגונה החדשה, ושלחה לרשת תמונות רשמיות של הדגם החדש, יומיים בלבד לפני ההשקה הרשמית באתר המיוחד שרנו הקימה לצורך העניין (שיפתח מחר).
בינתיים אין בידנו פרטים רבים לגבי הרכב החדש, אך נוכל לספר שהדור החדש יוצע בתצורת חמש דלתות וסטיישן (כמו הדור הנוכחי) וכי הלגונה ארוכה יותר בעשרה ס^מ מהדור הנוכחי. בצד העיצובי, לפחות לפי התמונות הנוכחיות, הלגונה נראית, לנו לפחות, כשילוב בין הדור הנוכחי של הדגם לסיטרואן C5 עם תוצאה סופית מעט מוזרה. אך נמתין למפגש אישי כדי להתרשם מקרוב.
היצע המנועים יכלול מנועי בנזין מוכרים מהדור הנוכחי בניהם 1.6 ל' 115 כ^ס, 2.0 ל' 140 כ^ס, 2.0 ל' טורבו 165 כ^ס ובפסגת ההיצע – 3.5 ל' V6 המספק 245 כ^ס. כמובן שיוצעו גם מנועי דיזל בהספקים שונים החל מ-1.5 ל' 105 כ^ס ועד 2.0 ל' עם 177 כ^ס. לאלו מכם שלא מכירים את הלגונה, נספר כי מדובר במשפחתית הגדולה של רנו, וכי מולה ניצבות מתחרות לא קלות כגון הפולקסווגן פאסאט, המונדיאו החדשה ורבות אחרות. הדור החדש של הלגונה יוצג רשמית בתערכות פרנקפורט בספטמבר.