בתוך מספר חודשים תזכה משפחת המיני העדכנית לשיפורים בכל הגרסאות. מטרת העדכון הפעם איננה שיפור בביצועים, אלא בתחומי החסכון בדלק ואיכות הסביבה. המיני תקבל טכנולוגיות שבחלקן כבר הושקו בדגמים אחרים של ב.מ.וו כמו שימוש באנרגיית הבלימה לטעינת המצברים (כמו במכוניות היברידיות) המאפשר חסכון בדלק, שכן מופחת הצורך להשתמש במנוע לשם טעינה. בנוסף, דגמים ידניים זוכים למערכת דימום אוטומטי של המנוע בעת עצירה, כאשר הנהג משלב להילוך-סרק. לחיצה חזרה על המצמד גורמת להתנעת המנוע, והמערכת ניתנת כמובן לביטול. בעלי מיני ידניות יזכו בנוסף לתצוגה המראה את ההילוך האידאלי לנסיעה החסכונית ביותר בכל רגע נתון. כתוצאה מכל אלו, צריכת הדלק משתפרת בשיעורים שבין 6.5% (במיני One) ל-12.8% (במיני דיזל), ואילו פליטת CO2 מופחתת בשיעורים שבין 7.2 ל-11.9%. כל שנותר לב.מ.וו לעשות הוא להמציא מערכת שתפחית את המחיר השערורייתי של המיני בישראל, שכן במצב הענינים הנוכחי המעטים שיכולים להרשות לעצמם מיני הם כאלו שלא ממש מוטרדים מזוטות כמו צריכת דלק.