אנשי סדנת אוטודלתא הבריטית מנצלים כבר שנים את הידע שהם צוברים מהרצת אלפות במרוצי מכוניות הסלון לטובת ערכות שיפורים קיצוניות. בין השאר הם הציעו בשנים האחרונות גרסאות משופרות לאלפא GT עם 320 ו-340 כ^ס. אלא שכנראה יש מי שגם זה לא מספק אותו, מספרים אנשי החברה – ^כל הזמן קיבלנו פניות מלקוחות להוציא את המקסימום מה-GT”. והמקסימום כרגע מגיע בצורת ה-GT 3.7 סופר, שהספק מנוע ה-V6 שלה עלה ל-405 כ^ס (240 ^בלבד^ בדגם הסדרתי), ב-6,800 סל^ד, והמומנט טיפס לכמעט 52 קג^מ(30.6 קג^מ בסדרתי), ב-4,800 סל^ד. הדרך לשיפור התפוקה עברה דרך הגדלת נפח ל-3,750 סמ^ק, מזרקים גדולים יותר, עבודה מדוקדקת על ראשי המנוע ו... אה, כן – מגדש-על צנטרפוגלי מבית רוטקס,C38-81 אם מעניין אתכם הדגם המדויק. אלא שנתוני ההספק הללו, שמשחקים במגרש של גרסאות העל למשפחתיות היקרות מגרמניה (ושל מכוניות-כמעט-על כמו האודי R8 והאחות מבית ה-8C) עוברים לגלגלים הקדמיים, ואליהם בלבד. אז אומנם יש דיפרנציאל מוגבל החלקה שאנשי אוטודלתא פתחו בעצמם, אבל זה עדיין הרבה מאוד הספק להעביר דרך הגלגלים הקדמיים – ולחשוב שבמבחן לתמא פרארי, כתבנו ש-200 כ^ס נחשבים לגבול העליון להספק שניתן להעביר דרך גלגלים קדמיים... נו, טוב, זה היה לפני 20 שנה. הטכנולוגיה המודרנית כנראה מצליחה להתמודד טוב יותר עם הספקים שכאלו בציר הקדמי, לפחות בקו ישר – התאוצה למאה אורכת 4.9 שניות בלבד, נתון שמעיד על כך שהכח מצליח לרדת לכביש, ולא סתם להפוך לפרפורים חסרי ישע. המהירות המרבית, למקרה שחשבתם לעבור לגרמניה אחרי הקניה, עומדת על 293 קמ^ש, שיפור של 50 קמ^שים עגולים לעומת ה-GT 3.2 ל' – אם כי נתונים אלו עשויים להשתנות בהתאם ליחסי ההעברה שיבחר הלקוח. יש, כמובן, גם שיפורי שלדה, מתלים ובלמים, אם כי אנשי הסדנא לא מרחיבים עליהם את הדיבור – ככל הנראה לא מדובר בשינויים משמעותיים לעומת ה^סופר^ הקודמת (שהסתפקה, כאמור, ב-340 כ^ס). השינויים החיצוניים כוללים דיפיוזר מאחור לטובת ההצמדה ופגוש/חצאית קדמי שונה, עם פתח יניקה לקירור מצנן הביניים. אז אם נורא רציתם אלפא חזקה באמת, כזו שלא תבייש אתכם ברמזורים מול הטופ של גרמניה, אבל רשימת ההזמנות ל-8C נסגרה לפני שהספקתם להזמין אחת, אתם מוזמנים להרים טלפון לאנשים באוטודלתא.