משפחת מנועי ה-TSI ^טווינצ'ארג'ר^ של פולקסווגן מגיעה ארצה ממש בימים אלה, לקראת תחילת שיווק דגמי 2008. מדובר בפיתוח מעניין המשלב מגדש-על ומגדש-טורבו כדי לשלב את היתרונות של שני סוגי ההגדשה. התוצאה, מלבד הספקים יפים ממנוע קטן-נפח, היא מומנט שופע לכל רוחב עקומת הסל^ד, תגובות מהירות וחסכון בצריכת דלק. עד עתה נעשה שימוש בטכנולוגיה זו בנפח מנוע אחד בלבד, 1.4 ל', ובשני הספקים: 140 ו-170 כ^ס. עכשיו (לכבוד תחילת השיווק בישראל...?) מכריזה פולקסווגן על מנוע TSI נוסף, באותו נפח אך עם הספק נמוך יותר של 122 כ^ס, אשר יקרא כך למרות שהוא כבר אינו ^טווינצ'ארג'ר^: הוא מצוייד רק במגדש-טורבו. אך למרות השילוב של טורבו והזרקה ישירה, הוא לא יכונה TFSI כמו המנועים האחרים של פולקסווגן בעלי אותם מאפיינים. פולקסווגן מצביעה על כך שמנוע ה-1.4 TSI בגרסתו החדשה מפיק 7 כ^ס יותר ממנוע ה-1.6 FSI הנוכחי של פולקסווגן, ו-30% יותר מומנט, דהיינו 20.5 קג^מ. המנוע החדש ישולב עם תיבת DSG כפולת מצמדים, חדשה גם היא, עם 7 הילוכים ומצמדים יבשים במקום רטובים. תיבה זו תסייע לצריכת דלק, כאשר הצריכה הממוצעת המוצהרת של גולף עם המנוע החדש עומדת על כמעט 17 ק^מ לליטר.