יחד עם ה-308 המאד-חשובה ורכבי התצוגה עליהם כבר סיפרנו לכם (308SW פרולוג, וזוכה תחרות העיצוב Flux), תציג פיז'ו בפרנקפורט עוד מספר חידושים. ה-207SW זוכה לשתי גרסאות חדשות. האחת היא ה-Outdoor,שהוצגה כקונספט בז'נבה לפני חצי שנה ומגיעה עתה ליצור. זו מעין גרסת-פנאי מוגבהת (אך חסרת יכולת שטח כלשהי) מהסוג שזוכה לפופולריות מסויימת באירופה בשנים האחרונות. מרווח הגחון הוגדל על-ידי הגבהה של המכונית ב-16 מ^מ מלפנים ו-21 מ^מ מאחור, חישוקי ^16 עם צמיגי 205/55 תורמים גם הם הגבהה וחיפויי-פלסטיק לאורך תחתית המרכב נותנים את המראה הכאילו-מסוקס הנדרש. גג-שמש פנורמי בשטח של 1.1 מ' מרובע כלול גם הוא במפרט. קצת יותר מעניינת היא גרסת RC חמה ל-207SW. לא ברור אם יש צורך בגרסה ספורטיבית למכונית שמיועדת בסופו של דבר להוות תחליף-מיניוואן כרכב משפחתי, אבל פיז'ו ציידה את הגרסה הזו באותו מנוע THP בנפח 1.6 ל' מוגדש-טורבו שמשרת את ה-207 RC האצ'בק הרגילה (וכמובן גם את המיני קופר S); הווה אומר עם 175 כ^ס מכובדים, שמקנים תאוצה מעמידה ל-100 קמ^ש בתוך 7.6 שניות ומהירות מירבית של 220 קמ^ש. ולסיום – גרסה היברידית-דיזל ל-308. מנוע הדיזל במקרה זה הוא ה-1.6 ל' HDi המוכר, עם 110 כ^ס; אליו מצטרף מנוע חשמלי בעל 22 כ^ס, ושניהם יחד פועלים דרך תיבה רובוטית 6 הילוכים. צריכת הדלק של המכונית אמורה להגיע ל-29.4 ק^מ/ל' בנסיעה משולבת!