לפני כחודש סיפרנו לכם על רכב קונספט-פנאי קטן שתציג מיצובישי בפרנקפורט, בשם cX. ובכן עכשיו יש לנו תמונות של ממש, לאחר שבפעם הקודם פורסמו איורים בלבד. בנוסף לנתון האורך שפורסם בידיעה הראשונה, 4.10 מ', אנו יכולים לספר לכם גם על בסיס-גלגלים של 2.525 מ', ומערכת הנעה כפולה שנלקחה מהאאוטלנדר החדש; המרכב הוא 5 דלתות, ולא 3 כפי שחשבנו בתחילה. כמו כן אנו יכולים לבשר לכם על תפוקת המנוע (1.8 ל' דיזל, להזכירכם): 136 כ^ס, מכובד אך לא יוצא דופן. הנקודה החזקה שלו היא עמידה בתקני יורו 5 עתידיים. כפי שכבר הזכרנו, כדאי לשים לב כי גם כאן נעשה שימוש בתיבה הרובוטית כפולת המצמדים SST שהופיעה לראשונה בלאנסר איבו X, ונראה כי מיצובישי מתכוונת להפוך את התיבה הזו לאבן יסוד בהיצע שלה. יחד עם צילומי המכונית מבחוץ פרסמה מיצובישי גם תצלומי פנים. בעוד העיצוב החיצוני קונבנציונלי למדי, הרי שעיצוב הפנים לגמרי עתידני עם מושבים צפים, מסך מרכזי ענק ומוט הילוכים שמזדקר מבין המושבים. לא מן הנמנע כי דגם תצוגה זה מהווה קדימון לדור הבא של פאג'רו פינין (או IO בשוק היפני), שהיה גרסה קטנה לפאג'רו מלפני שני דורות – דהיינו טרם דור ה^קינג^ – ושווק באירופה עד לפני כשנתיים. למרות ממדיו הקטנים היה הפינין בעל מפרט-שטח של ממש, כולל סרן חי מאחור ותיבת-העברה עם שתי מהירויות (וקצת מאכזב שהוא לא הגיע מעולם ארצה). ממדיו של ה-cX גדולים רק במעט מאלו של הפינין, כך שאולי מתכננת כאן מיצובישי יורש.