ספינת הדגל של מזראטי, הקוואטרופוטה ("4 דלתות") עטורת הפרסים, זוכה לגרסה נוספת לכבוד תערוכת פרנקפורט. ה-GT S החדשה אמורה להציע תכונות ספורטיביות יותר בזכות כיול מיתלים קשיח יותר, הכולל הנמכה של 10 מ"מ מלפנים ו-25 מ"מ מאחור; חישוקי "20 עם צמיגי 245/35 מלפנים ו-295/30 מאחור שפותחו במיוחד למכונית זו; ואולי הכי מעניין, מערכת בלימה חדשה שפותחה יחד עם ברמבו הכוללת דיסקים מסוג "יציקה כפולה", העשויים שני חומרים ולא חומר אחד אחיד – שילוב של ברזל-יציקה ואלומיניום. לדברי מזראטי, זו פעם ראשונה שנעשה שימוש בטכנולוגיה זו במכונית חוקית לכביש. המערכת כוללת קליפרים בעלי 6 בוכנות. נגיעות עיצוביות חיצוניות אמורות לייחד את ה-GT S משאר עדרי הקוואטרופורטה שאתם פוגשים ברמזור, וגם בחירת החומרים בתא הנוסעים אמורה לשקף את אופייה הספורטיבי של המכונית.