יבואני רנו, חברת קרסו, מתכוונים לחזור לתחום הספורטיבי המקומי תוך זמן קצר עם הצגת שתי מכוניות "חמות" בארץ. מדובר, כמובן, בגרסאות הספורט המדוברות לקליאו ולמגאן, להם ממתינים חובבי הרכב המקומיים מזה זמן. ולא סתם הם מחכים – התבשרנו על חזרת רנו ספורט בישראל כבר מזמן (אחרי הפסקת יבוא הקליאו ספורט ב-2003), ולפני כשנה וחצי אפילו התייצבה כאן המגאן ספורט לכבוד תערוכת הרכב המקומית. אבל מאז הכל התמהמהה. הסיבות לעיכוב היו ארגון מחדש וכולל למדי של הקבוצה בכלל ושל רנו ישראל בפרט, כמו גם בעיות מחירים. אבל כעת, בשעה טובה, זה הולך להתרחש כחלק ממאמץ כולל של היבואן לשיפור תדמית רנו בישראל. בשלב הראשון תנחת כאן הקליאו ספורט. היא מצוידת במנוע 2.0 ליטר אטמוספרי שמייצר 197 כ"ס (215 קמ"ש 6.9 ש'). המגאן, לעומתה, מצויידת במנוע 2.0 ליטר מוגדש טורבו, המפיק 224 כ"ס ( 220 קמ"ש מרביים ו-6.5 ש' למאה). היא תגיע בגרסאות שלוש וחמש דלתות בגרסת ה"רנוספורט" הבסיסית, ולא בגרסת ה- F1 R26 המחודדות יותר, למרות שבזמנו זו הייתה הכוונה. והמחירים? בדומה למצבה של הקליאו הרגילה מול המגאן, הרי שגם כאן לא צפוי הבדל מהותי בינה לבין האחות הגדולה. הצפי הוא שמחיר הקליאו ספורט ינוע סביב ה-180,000 שקלים בעוד המגאן תדרוש תוספת של 10,000 שקלים בערך. בשני המקרים מדובר במחירים תחרותיים למדי בשוק דל מתחרים.