הולדן יוט: שובה של האל-קמינו? (וידאו) - אוטו

הולדן יוט: שובה של האל-קמינו? (וידאו)

חטיבת הולדן האוסטרלית של GM השיקה דור חדש לטנדר על בסיס הקומודור – ויש דיבורים על קאמבק לאל-קמינו המיתולוגית

את הטנדרים האוסטרליים אנחנו (לפחות אלו מאתנו שמסוגלים לתפעל מחשב מספיק טוב כדי להעלות ידיעות לאתר הזה...) אוהבים בלי קשר לכלום. החיות המגודלות הללו מבוססות על מכוניות נוסעים עם כל הרכיבים הנכונים – דהיינו מנועים גדולים מקדימה והנעה מאחורה – וזה אומר שנקודת המוצא שלהם מצויינת. הגרסאות החמות שלהם, של FPV (אצל פורד) ו-HSV (אצל הולדן), עם יותר מ-400 כ^ס, במיוחד מעוררות את בלוטות החשק. הבעיה היא שעד עתה היו הכלים הללו נחלתם של האוסטרלים בלבד, ואולי פה-ושם גם של הבריטים. בקיצור, הם יוצרו עם הגה ימני בלבד. אבל עכשיו יש תקווה. הולדן האוסטרלית, חטיבת הנהיגה-בצד-שמאל של GM, השיקה זה עתה את הדור החדש של הטנדר שלה, העונה לכינוי Ute (כמו כל בני מינו באוסטרליה), קיצור של Utility. ולגבי הדגם החדש יש רינונים וספקולציות כי הוא ישווק גם בארה^ב, בתור השברולט אל-קמינו הבאה. בוב לוץ, סגן יו^ר GM, אמר במפורש בסוף השנה שעברה כי יש מצב לאל-קמינו חדשה על ידי שתילת עיצוב שברולט בחרטומו של הולדן יוט. לא תהיה זו הפעם הראשונה שהולדן מספקת מכוניות ל-GM: הפונטיאק GTO האחרונה היתה למעשה הולדן מונארו, והפונטיאק G8 ששיווקה יחל בראשית 2008 היא בעצם הולדן קומודור SS עם הגה שהועבר לצד הנכון. זאת, כמובן, בנוסף לדגמי הולדן ששווקו ומשווקים כדגמי ווקסהול בריטיים, שם לא נדרשת הזזת ההגה. אם אכן תופיע אל-קמינו חדשה, האם יש סיכוי שתגיע גם אלינו? לא ממש סביר. האל-קמינו המקורית הצליחה כאן בזמנו בהיותה מפלט-מס קלסי. היום הפרצה הזו כבר איננה קיימת. אבל תמיד אפשר לחשוב על יבוא אישי, לא? נזכיר עוד בקצרה כי היוט החדש מוצע עם מנוע V6 בנפח 3.6 (שכבר מוכר לנו ממספר דגמי GM אחרים – הולדן מספקת את המנוע הזה למספר מותגי GM), עם 245 או 265 כ^ס, ועם V8 (על בסיס מנוע קורבט) בנפח 6.0 ל', עם 367 כ^ס. ה-V6 החלש מוצע עם תיבה אוטומטית 4 הילוכים בלבד, החזק יותר עם ידנית 6 הילוכים או אוטומטית 5 הילוכים, וה-V8 עם תיבות 6 הילוכים, ידנית (כן, בבקשה!) או אוטומטית. גרסת-העל, המכונה SS-V, מצויידת במנוע ה-V8 ובחישוקי ^19. חובבי הדריפטים ישמחו לדעת כי פרט ל-V6 החלש, שאר הגרסאות מגיעות כולן עם דיפרנציאל מוגבל החלקה. עם בסיס גלגלים של, שימו לב, 3.01 מטרים, לא צריכה להיות בעיה להחזיק את היוט על הצד כמה שרק רוצים... דוגמה לכך (עם היוט הקודם) בסרטון בקישור. דריפט: הולדן יוט מול ניסאן סילוויה >
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות