חברת מסלולים שלחה השנה את אילייה אושרוב, זוכה הגלגול הראשון של Top Racing Israel, למרוץ מכוניות בתורכיה. הוא כל כך נהנה שהוא החליט להמשיך להתחרות בכל העונה, וכרגע הוא ממוקם שלישי באליפות פיאט סיינה קאפ התורכית (בה מתחרים כמה וכמה ישראלים). אין ספק שהרצון להחרות (ולהתחרות) בעקבותיו הוא שדחף את מאות האנשים לנסות את מזלם בעונת 2007 של TRI. זה ויצר התחרותיות, כמובן. במשך חודשיים התחרו הנהגים נגד השעון במטרה להתברג ברשימת 24 המהירים ביותר ולהגיע לאירוע הגמר, שהתקיים היום, שישי, במגרש ההדרכה של חברת מסלולים. בכדי לשמור על שיוויון עד כמה שניתן, התחרו הנהגים על שתי מכוניות זהות מדגם ניסאן מיקרה, ששופרו על ידי סדנת פיט-סטופ. בנוסף, לכל נהג ניתנו 20 הקפות לכל היותר לאורך חודשי המוקדמות. התוצאה הייתה הפרש של שנייה אחת במוקדמות בין המקום הראשון למקום ה-24. במקביל ניתנה לנכים הזדמנות להתחרות ברנו סניק עם התקן נהיגה מיוחד מבית יורם פרילינג. מתוכם עלו ארבעה לגמר כאשר בכדי לאזן את התחרות, הם קיבלו הורדה של 4 שניות להקפה בתחרות מול נהגי המיקרה. באירוע הגמר קיבלו הנהגים הקפת חימום וארבעה הקפות מדידה, מהן חוברו יחדיו השתיים הטובות ביותר. האירוע נוהל במקצועיות הראויה על ידי מסלולים, אך דווקא המכוניות לא עמדו בעומס והתחממו תדיר. כך נמתח האירוע עד לשעות הצהריים המאוחרות (והחמות). אל ה^סופר-גמר^ עלו החמישה בעלי התוצאות הטובות ביותר – עומרי לוי (אשר היה הנהג המהיר ביותר במוקדמות), אלי אברהמי, רוני שטרן, קובי כהן ושרון קוזמה. חמשת הנהגים התחרו על המסלול ההפוך בפורמט זהה לשל הגמר, וסיימו אותו באותו סדר בו עלו – רוני שטרן זכה במקום השלישי ובסט צמיגי הנקוק מתנת טייר קלאב, אלי אברהמי הקדים אותו בשתי מאיות בלבד וזכה בקורס נהיגת מרוצים בתורכיה, ועומרי לוי, שזכה גם בתואר הנהג הצעיר המהיר, הקדים את כולם וזכה במרוץ בליגת סיינה קאפ מתנת מסלולים ובביגוד מרוצים מלא מתנת פיט-סטופ. בנוסף זכתה אניה פייגין בתואר הנהגת המהירה, ודרור כהן זכה במקום הראשון בקטגוריית הנכים, כשהוא מקדים את אלון מאירי ודודי ויינרב. דרור יוצא להתחרות בראלי פאריס-דאקאר הידוע בשנת 2008. אחרון חביב קיבל ארטיום, ילד חולה סרטן, מספר הקפות אקשן על המיקרה עם ראם סמואל מאחורי ההגה. שאר הספונסרים של העונה הם: ניסאן, רנו, יורוספורט, TISSOT ואוקלי.