בזמן קצר להפתיע, רק כארבעה חודשים מההצגה העולמית, הוצגה גם אצלנו האימפרזה החדשה – או בשמה המקומי B3. מדובר במכונית חדשה לגמרי אשר תגיע – בינתיים – רק בתצורת האצ'בק (5 דל') ועם היצע מנועים ותיבות הילוכים המוכר לנו מהאימפרזה היוצאת. בסיס הגלגלים הוארך בכ-10 ס^מ ועומד עתה על 261 ס^מ נדיבים, עם יתרונות של מרווח פנים ותכונות ניהוג אשר נלוות אליו. היצע המנועים כולל (בינתיים) מנוע 1.5 ל' המפיק 105 כ^ס ו-2.0 ל' 150 כ^ס, כאשר בהמשך השנה צפויה גרסת טורבו ובתחילת 2008 בוקסר-דיזל ראשון. תיבת ההילוכים האוטומטית חוזרת עם ארבעה יחסי העברה ופיקוד ^ספורט שיפט^ כפי שהוא מוכר מה-B4. בתחום הבטיחות מציעה סובארו 6 כריות אוויר בכל הגרסאות כאשר בקרת היציבות (VDC), קיימת רק בגרסאות ה-2.0 ל'. עוד במפרט עיגוני איזופיקס וכוונה להשיג חמישה כוכבי בטיחות במבחני הריסוק שיערכו בקרוב. ביפנאוטו, יבואני סובארו, מקווים לעידן חדש שאת תחילתו מבשרת ה-B3 עם עיצוב חדש, חומרים משופרים, מראה מעודכן, איכות וייחודיות שיקסמו לקהל הפרטי אשר הדיר רגליו מהאימפרזה בת ה-15. טווח המחירים מתחיל מ-114 אלף ש^ח לגרסת הליסינג הבסיסית עם מנוע 1.5 ל' ועד 147 אלף ש^ח לגרסת ה-2.0 ל' ספורט המאובזרת. שבוע ההשקה ללקוחות הפרטיים יתקיים החל מה-2 בספטמבר כשבמהלכו יוצעו הטבות לרוכשים. לדברי אלי דוד, מנכ^ל יפנאוטו, הצפי החודשי עומד בין 750 ל-1000 יחידות.