ב-27 ביולי, ביום בו שוק המניות האמריקני צנח באופן דרמטי, דווקא מניית פורד רשמה עליה מאד לא צפויה בשיעור של 2%. הסיבה? באותו יום פרסמה פורד את תוצאותיה העסקיות לרבעון השני של 2007. השורה התחתונה הראתה רווח רבעוני של 750 מיליון דולר – בניגוד לכל התחזיות, אשר צפו הפסד נוסף של כ-700 מיליוני דולרים. יש לציין כי זו הפעם הראשונה מזה שנתיים שפורד מציגה רווח ברבעון. בזכות הרבעון השני הצליחה פורד גם להתגבר על הפסד מהרבע הראשון (שעמד על 282 מיליון דולר – וגם זו היתה תוצאה טובה מהצפוי), ולהראות תוצאה חיובית למחצית השנה הראשונה של 2007, עם רווח של כ-470 מיליון דולר. עם כל זאת, נשיא פורד אלן מולאלי הדגיש כי לא צריך לחוש אופטימיות מוקדמת. הזרוע הצפון-אמריקנית של פורד עדיין מפסידה כסף, וצפויה להמשיך ולעשות כך ברבעונים הקרובים. כאן טמון האתגר הגדול ביורת של פורד, והבעיה הקשה ביותר – במיוחד כעת, כאשר החברה עומדת בפני מו"מ על הסכם חדש מול האיגוד החזק של פועלי תעשיית הרכב הלאומית, UAW. הרווח המפתיע הושג בזכות פעילות פורד מחוץ לארה"ב, אם כי ההפסד בצפון-אמריקה קוצץ משמעותית לעומת אשתקד. השנה הצליחה פורד לקצץ בעלויות בשיעור כולל של 1.1 מיליארד דולר, סיבה מרכזית לתוצאות המשופרות. בינתיים, נמשך הערפל סביב מכירת יגואר ולנד רובר. עד עתה לא נתנה פורד מידע פיננסי מלא על מותגי-היוקרה שלה לאף אחד מהרוכשים הפוטנציאליים, ולא אפשרה להם לסייר במפעלים. אל רשימת המתעניינים התווספה קבוצת ההשקעות TPG, בעבר הלא רחוק בעלת הבית של מותג האופנועים האיטלקי דוקאטי. גם קבוצת GAZ הרוסית מתעניינת, ככל הנראה.