את הקופה-קונספט הזו, 308 RC Z, תציג פיז'ו בתערוכת פרנקפורט הקרובה. לפי ההודעה לעיתונות מדובר פחות או יותר בפנטזיה של מעצבי החברה שעוסקים בגרסאות-מרכב נוספות לסדרת ה-308, כשהכוונה היתה ^להתמקד בהנאה לנהיגה והתחושות הנלווות לה^. שזה באמת בסדר מצדנו, אבל איך זה שאף אחד בפיז'ו לא שם לב למה שקופץ מייד לעין הבלתי-מזויינת? ה-RC Z נראית כמו עיבוד מצועצע לאודי TT. אי אפשר לטעות בפרופורציות ובקוים הכלליים – לא שזה מפריע למכונית להיות יפה, לטעמנו, אבל זה לא אומר הרבה על המקוריות של מעצבי פיז'ו. כך או כך, ה-RC Z היא מכונית-קונספט שבהחלט יכולה להגיע לייצור. היא יושבת על הפלטפורמה הרגילה של ה-308; האורך הכללי זהה לזה של ה-308 בגרסאות ההאצ'בק העממיות, הרוחב גדל ב-2.5 ס^מ, והגובה הוא רק 1.32 מ'. אם נתעלם מחישוקי-הקונספט הגדולים עם צמיגי 245/40-19, אין סיבה לא לייצר אותה (אולי עם שינויי עיצוב כדי שלא תהיה דומה כל כך ל-TT?). מכונית התצוגה מצויידת במנוע 1.6 ל' הזרקה-ישירה מוגדש-טורבו, מאותה סדרה שמניעה כיום את המיני העדכנית וכמה מדגמי פיז'ו, אבל המנוע כאן חוזק ומפיק לא פחות מ-218 כ^ס. המומנט המירבי הוא 28.6 קג^מ, עם 30.6 קג^מ לפרקי זמן קצרים בגדישת-יתר (אוברבוסט). חבל רק שהמשקל גבוה, 1,320 ק^ג עם מיכל מלא, למרות שהגג עשוי סיבי פחמן והחלון האחורי מפוליקרבונט (בשל צורתו המורכבת, לא מטעמי חסכון). הנתונים מדברים על האצה מ-0 ל-100 ב-7 שניות, ועל מהירות מרבית של 235 קמ^ש.