בעקבות ההצלחה היחסית לה זוכה בארץ הפריוס של החברה האם טויוטה, החליטו אנשי לקסוס לפצוח ביבוא הגרסאות ההיברדיות לדגמיהם. מכיוון שבארץ משום מה נרתעים לקוחות סמגנט היוקרה-פרטיות ממנועי דיזל, יתנו הדגמים ההיברידיים בידי לקסוס כלי אפקטיבי לליבם של המוטרדים מאיכות הסביבה (או עלויות הדלק). דגם החלוץ יהיה ה-RX400h, שיסייע בידי החברה בפלח השוק בו מנועי הדיזל דווקא כן פופולאריים, אבל אינו קיים בהיצע של לקסוס. ה-RX400h ינחת כאן בספטמבר, ויעלה כ-50,000 ש^ח יותר מאשר אחיו הלא מחושמל (או במלים אחרות – 485,000 ש^ח). עד סוף השנה אמורות להצטרף לרכב הפנאי גם ה-GS450h, שמחירה ינוע סביב חצי מליון ש^ח, וספינת הדגל של החברה – ה-LS600h. זו האחרונה נהנית מיתרון שיווקי – זו הגרסה היחידה של ה-LS שקיימת עם בסיס גלגלים מוארך – שזוכים להצלחה בקרב צרכני מכוניות הפאר הגדולות. גם המחיר, כמובן, יתארך, ויתקרב למליון שקלים. חשוב לציין כי בניגוד לפריוס ולסיוויק, מכוניות אל אינן זכאיות להקלות מס, פשוט משום שפריט המס שהוגדר כזכאי להנחה נקבע מסיבות טכניות עם הגבלת נפח של 3,000 סמ^ק (המנוע הקטן ביותר בשלוש הללו הוא בנפח של 3.3 ל'). אולי עכשיו אוויר החניונים בבורסת היהלומים יהיה נקי יותר...