700 כ^ס, 0 ל-100 בפחות מ-4 שניות, 300,000 דולר – ולא מקבלים אפילו גג...? חברת קאלאוויי האמריקנית, המתמחה בשיפורים למכוניות שברולט וידועה בעיקר בגרסאות מיוחדות לקורבט, הוסיפה עוד קיסם רציני מאד למדורה בדמות ה-C16 ספידסטר – אחות לגרסאות הקופה והקבריולה שהושקו בסוף 2006. הספידסטר החדשה מבוססת כמו אחיותיה על קורבט, עם שינויים מהותיים בכל התחומים כולל העיצוב; בגרסה זו ויתרה קאלאוויי כליל על הגג, וגם אין שמשה קדמית. במקומה יש לפני כל מושב מסיט-רוח קטן בדומה לנהוג במכוניות-מירוץ פתוחות, וזהו. התוצאה אולי אינה המכונית הפרקטית ביותר בעולם, אך האפקט הויזואלי לא פחות מנהדר. הסרת הגג אינה השינוי היחיד בגרסה החדשה, שמקבלת למעשה עיצוב חדש משלה כאשר כל הפנלים של המרכב שונים. זאת ועוד: הקופה והקבריו מסתדרות עם מנוע LS2 בנפח 6.0 ל' בצירוף מגדש-על, אשר מעלה את ההספק ל-560 כ^ס או 616 כ^ס לפי בחירת הלקוח. מכובד לכל הדעות. אבל הספידסטר מקבלת מנוע מוגדל ל-6.2 ל' ועוד שינויים, שמקפיצים את ההספק ל-700 (!) כ^ס ואת המומנט ל-91.3 קג^מ. זה מספיק כדי לתת האצה מ-0 ל-60 מייל/שעה ב-3.2 שניות בלבד. יש גם מיתלי קוילאובר חדשים עם שיכוך מתכוונן בשני כיווני פעולת הבולם, וחישוקי ^19 מלפנים ו-^20 מאחור עם שילוב של טבורים ממגנזיום וחלק חיצוני מסיבי פחמן. זו, כמובן, רשימה חלקית מאד של השינויים והחלקים המיוחדים. כל זה לא מגיע בזול. בעוד מחיר הבסיס של C16 קופה הוא 116,000 דולר (לפני רשימת תוספות ארוכה), הרי שהספידסטר מתחילה ב-305,000 דולר! מיותר לציין כי היא תיוצר לפי הזמנה בלבד. קאלאוויי תציג את היצירה המהממת במפגש היוקרתי ב-Pebble Beach שיערך ב-19 באוגוסט הקרוב, כאשר באותו מועד תמסר הספידסטר הראשונה לבעליה.