אם אתם מחפשים מכונית קטנה ואוטומטית, החברה החדשה בהיצע הדגמים של צ'מפיון עשויה לעניין אתכם. עד עתה גרסת הבסיס של הפולו האוטומטית סבלה מתיבת הילוכים בעלת ארבעה הילוכים שיחד עם מנוע חלוש יחסית (75 כ^ס) הנפיקו ביצועים לא מלהיבים, בלשון עדינה. הגרסה החדשה זוכה למנוע מעט חזק יותר – זה שהיה מותקן עד עתה בגרסה הידנית ומציע 80 כ^ס ו-13.4 קג^מ (במקום 13 קג^מ במנוע היוצא). אבל החדשה העיקרית היא בסעיף העברת הכח, עליו ממונה עתה התיבה המודרנית יותר של החברה, שמונה שישה הילוכים (אבל פלנטרית, לא ה-DSG). כל זה מתבטא בקיזוז של שניה שלמה מנתון התאוצה למאה (אם כי עדיין מדובר בנתון עצל למדי – 14.3 שניות) ובתוספת זניחה למהירות המירבית. יש גם דיבידנד בתחום צריכת הדלק, שלפי הנתונים הרשמיים השתפר בכמעט עשרה אחוז לנתון משולב של 14.5 ק^מ לליטר. המחיר עומד על 109,000 ש^ח והוא כולל שני חלונות חשמליים, מראות חשמליות, ארבע כריות אוויר ובקרת יציבות(!).