911 טורבו בריבוע - אוטו

911 טורבו בריבוע

סדנת טקארט הבלתי-נלאית נטפלת הפעם לקרבן מתבקש: פורשה 911 טורבו העדכנית. התוצאה צפויה (טוב, חוץ מהצבע)

בתערוכת ז'נבה האחרונה הציגה סדנת טקארט (Techart) הגרמנית את ה-GTstreet, שזה בתרגום לעברית ^911 טורבו עם יותר גדול^. עכשיו מגיע תור הייצור ה^סדרתי^, וטקארט מפרסמת תמונות חדשות ונתונים טכניים. ובכן מנוע ה-3.6 ל' קיבל זוג מגדשים מיוחדים, מצנן ביניים משופר, סעפות חדשות וכו' וכו'. התוצאה היא קפיצה בהספק מ-480 ל-630 כ^ס, ובמומנט מ-63.3 ל-83.7 קג^מ. התמסורת טופלה כדי לטפל כיאות בתוספת הכוח, וגם מהלך בורר ההילוכים קוצר. העסק עובד יחד כדי לספק האצה מ-0 ל-100 ב-3.2 שניות, ול-200 קמ^ש ב-10.9 שניות. המהירות המירבית: 345 קמ^ש. המיתלים כמובן לא הוזנחו: הם מונמכים (בשיעור שאתו ניתן לבחור לפי העדפת הלקוח, עד 25 מ^מ) ומוקשחים (תוך שמירה על תכונות ה-PASM של הבולמים המקוריים האקטיביים, שנותרים בשימוש). יש גם מערכת בלימה משודרגת, עם דיסקים בקוטר 390 מ^מ (!) מלפנים ו-365 מ^מ מאחור (במקור: 380 ו-350 מ^מ). לגבי ההופעה – ובכן אנחנו יכולים להבין את המרכב עם התוספות האוירודינמיות והכונסים למיניהם, וחישוקי ^20 הם בלתי נמנעים (עם צמיגי 245/30 מלפנים ו-325/25 מאחור!), אבל הצבע הזה... כואב בעיניים. הכתום של מכונית התצוגה מז'נבה היה הרבה יותר מוצלח לטעמנו.
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות