השעות האחרונות היו דרמטיות. הפיז'ו 908 מס' 7, שהחזיקה במקום השני כמעט מתחילת המירוץ, נכנסה לפיטס קצת מעל שעתיים לסיום. לאחר מחצית השעה של נסיונות טיפול במנוע שכשל יצאה המכונית להקפה אחת, שבה לפיטס ופרשה סופית. כך נשארה נציגה בודדת במערכה לכל אחד מהמחנות העיקריים – האודי R10 מס' 1 והפיז'ו 908 מס' 8, כאשר ביניהן מפרידות אז 7 הקפות. יש לציין כי בשלב זה כבר הצליחו מכוניות הפיז'ו להגיע לזמני הקפה זהים לאלו של אודי, למרות טענותיו המוקדמות של סבסטיאן בורדיי על כי אודי נסעו לאט במכוון בשלב הדירוג כדי להטעות את יריביהם. מיד לאחר מכן החל גשם, שגרם להורדת הקצב אצל כל הקבוצות. התגברות הגשם שהפך למבול גרמה ליציאת מכונית הסייפטי לבקשת מנהלי חלק מהקבוצות, 50 דקות לסיום, כאשר הנהלת המירוץ מחליטה למעשה לנטרל את המשכו ולנסוע בקצב מואט עד לסיום בשל התנאים הקשים. בכך הוכרע בעיקר גורל הקרב הצמוד בקטגוריית GT1 ונסתם הגולל על סיכויי של הקורבט C6R, השניה בקטגוריית GT1, להדביק את האסטון-מרטין DBR9 המובילה בקטגורייה, כאשר השתיים היו באותו זמן באותה הקפה. אלא שהעסק עוד לא הסתיים. דקות מעטות לאחר יציאת מכונית הבטיחות גרמה הפיז'ו מס' 8 הבודדת לבהלה בפיטס של הקבוצה כאשר נכנסה באופן לא מתוכנן לרחבת הטיפולים עם מה שהתגלה כנזילת שמן. 22 דקות לסיום חזר סבסטיאן בורדיי למסלול והצליח לשמור על המקום השני. אבל האודי מס' 1 עם פרנק ביילה, אמנואלה פירו ומרקו וורנר – בדיוק אותו צוות שניצח אשתקד – ניצחה בסיום תחת גשם שוטף, בפער של 10 הקפות מיריבתה. פיז'ו לא היתה רחוקה מלאבד את המקום השני לאחת ממכוניות פסקרולו, שסיימה רק 2 הקפות מאחור במקום השלישי. בקרב היוקרתי בקטגוריית GT1 ניצחה כאמור אסטון-מרטין כשהיא מסיימת במקום החמישי הכללי, המאד מכובד – ומקדימה (בהרבה הקפות) גם את צמד מכוניות ה-LMP2 היחידות (!!) שנותרו במירוץ מתוך ה-11 שזינקו... רבע מיליון צופים – מספר שיא של כל הזמנים – צפו במירוץ מהמסלול. אנחנו, לעומת זאת, לא יכלנו לצפות בו לאחר שבניגוד לשנים עברו לא שודר ב'יורוספורט'.