בשעה 16:00 לפי שעוננו זינקו מתחרי לה-מאן לדרך, למירוץ הסיבולת המפורסם ביותר בעולם. לאחר שנות שליטה מוחצת של אודי, צפוי להם השנה קרב לא קל מול חברה אחרת הנחושה בדעתה להוכיח את עצמה בתחום המירוצים, ובתחום הדיזל: הפיז'ו 908 HDi כבר הראתה שהיא מסוגלת לנצח, עם שני נצחונות משכנעים משני נסיונות במירוצי פתיחת העונה במונזה ובוולנסיה במסגרת סדרת הלה-מאן האירופית. אבל שם היא לא התמודדה נגד האודי R10 המוכחת, שבשנה שעברה היתה למכונית הדיזל הראשונה שמנצחת ב-24 השעות של לה-מאן. המטחים הראשונים בקרב נורו כבר בימים רביעי וחמישי, בעת מקצי הדירוג. גשם שהרטיב את המסלול ביום ד' לא אפשר למתחרים להגיע להקפות מהירות באמת עד השניות האחרונות של המקצה, ואז גם גנבה פיז'ו את עמדת הפול הזמנית מתחת לאפה של אודי עם סבסטיאן בורדיי במכונית מס' 8, שהצליח לקבוע הקפה מהירה בכחצי שניה בלבד מאלן מקניש באודי מס' 2. מכוניות פיז'ו ואודי מילאו את כל חמשת המקומות הראשונים כאשר כל היתר מדורגות תחתיהן. אלא שפיז'ו איבדה את מקומה הראשון מייד לאחר הזינוק, כאשר רינלדו 'דינדו' קאפלו ניצל טעות קלה של בורדיי. בתום השעה הראשונה שמר קאפלו על המקום הראשון, 12 שניות לפני הפיז'ו. בינתיים תנאי מזג האוויר המשתנים גורמים להימורים לגבי בחירת צמיגים, כאשר גשם לאחר כשעה ו-20 דקות גרם ליציאת מכונית ה-Safety. זמן קצר לאחר מכן הואט המירוץ שוב באמצעות מכוניות הסייפטי בגלל תאונה רצינית שעברה האודי R10 מס' 3. עדכונים יבואו בהמשך.