כניסת תקנות הרישוי החדשות, המחליפות את חלוקת הנפח שהיתה מקובלת עד היום במגזר הדו-גלגלי בחלוקה המבוססת על שילוב של הספק ונפח, מכה גלים בשוק המקומי. אחרי שכל היבואנים עיבו משמעותית את מבחר קטנועי ה-125 סמ^ק שלהם (הקטגוריה הבסיסית בחלוקה החדשה), מגיע תורם של האופנועים. שני אופנועים חדשים מתווספים לקטגוריה הבסיסית, מצטרפים לשני אופנועי 125 סמ^ק המוצעים ע^י הונדה זה מכבר, והם שונים אחד מהשני עד כמה שרק ניתן. הראשון הוא הקומט GT125R של יוסאנג – אופנוע כביש עם מנוע V (!) בנפח 125 סמ^ק, תצורה נדירה בהחלט. המנוע מקורר אוויר-שמן לטובת הפשטות המכנית ומחיר האופנוע עומד על 30,000 ש^ח. האופנוע השני הוא אופנוע שטח טהור מבית ק.ט.מ, גרסה מוגבלת של הק.ט.מ 125 – מנוע שתי פעימות מקורר מים – שמשווק בארץ כבר כמה שנים, שמחירה זהה לזה של הגרסה החזקה – 66,000 ש^ח. ק.ט.מ מציעה גרסאות מוגבלות של כל דגמי השטח שלה ( שתי פעימות בנפח 200-300 סמ^ק וארבע פעימות בנפח 250-510 סמ^ק) המתאימים למדרגת הרישוי השניה, עד 33 כ^ס, וגם כאן המחיר זהה לשל הגרסאות הלא-מוגבלות. היבואן השלישי ברכבת הדגמים המוגבלים הוא אבניר, שיציע דגמים מוגבלי הספק (33 כ^ס) של ה-DRZ400SM – אופנוע סופרמוטו, זן המשלב משקל קל והתנהגות זריזה של אופנוע שטח עם צמיגי כביש לטובת אחיזה מוגברת – ושל ה-DL650, דגם דו^ש-תיור בעל מנוע V-טווין. גם כאן מחירי הגרסאות המוגבלות זהה לשל הרגילות. ולאלו שרק רשיונם מוגבל, מציעה ב.מ.וו גרסאות מוגבלות הספק (גם כאן ל-33 כ^ס בדיוק) של דגמי ה-G650X, GS650 וה-F800 שלה.